Renault Group continuă recrutarea de nume importante în top managementul companiei, odată cu instalarea lui Luca de Meo la conducerea companiei care deține și marca Dacia. În același timp, VW, cel mai mare cosntructor de automobile din lume, continuă cu demiterile unor directori importanți.
Arnaud Belloni este cel mai nou director în cadrul Renault, care se va ocupa de marketing și vânzări. El va raporta direct CEO-ului Luca de Meo. Belloni are 53 de ani, a fost senior vicepreședinte pentru global marketing, comunicare și sport, în cadrul mărcii Citroen. A fost responsabil de repoziționarea Citroen și s-a ocupat de noile modele C3 și C5 Aircross. Arnaud Belloni are antecedente la Renault, compania franceză fiind primul său loc de muncă în industria auto. A mai lucrat pentru Skoda, Fiat, Alfa romeo și Lancia și a fost, timp de 4 ani, vicepreședinte Fiat Chrysler pentru Asia Pacific. Belloni va începe noul job din 15 noiembrie.
La Volkwagen, în schimb, a fost confirmată o mișcare ce fusese anticipată de presa germană. Jurgen Stackmann, un nume important în conducerea mărcii Volkswagen, directorul responsabil cu vânzările și marketingul, a fost înlocuit. Numele este cel dezvăluit deja de jurnaliștii germani, Klaus Zellmer, președinte și CEO al Porsche America de Nord. Stackmann pleacă definitiv din companie. Actualul CEO al VW, Ralf Brandstatter, a transmis un mesaj politicos și apreciativ la adresa lui Stackmann, însă plecarea lui nu a fost una foarte prietenoasă, din cauza unor ținte ratate, respectic lansarea lui Golf 8 și a faceliftului Passat. De asemenea, sub conducerea lui marca a avut unele derapaje de publicitate, sancționate de public. Noul director de marketing și vânzări, Zellmer, lucrează pentru Porsche AG de 23 de ani, trecând pe rând prin diverse posturi în zona de vânzări și de management.