Informațiile referitoare la iminența schimbării directorului de vânări al Volkswagen s-au intensificat în ultima perioadă, semn că există o activitate în acest sens. Publicația Manager Magazin, din Germania, care a stat la baza a numeroase informații confidențiale din compania VW AG, spune că noul șef de vânzări va fi Klaus Zellmer, în prezent șeful Porsche SUA.
Jurgen Stackmann, cel care ocupă în prezent un post extrem de important în cadrul mărcii VW, șef al vânzărilor și marketingului, are zilele numărate în această funcție, după cum reiese din informațiile neoficiale care circulă în presa germană în ultimele săptămâni. Primele zvonuri au apărut în urmă cu mai puțin de o lună, fiind puse pe seama schimbărilor masive din cadrul conducerii grupului. Lui Stackmann i-ar fi fost imputată lansarea nereușită a noii generații Golf 8, care a stat o vreme pe locul doi la vânzări în Europa, după Renault Clio, dar și cifrele dezamăgitoare ale Passat.
Acum, Manager Magazin susține că a fost ales și înlocuitorul lui Jurgen Stackmann. Este vorba despre Klaus Zellmer, directorul Porsche SUA. Compania a refuzat să răspundă la solicitările publicației de a confirma informația.
CITEȘTE ȘI Daimler pierde două procese cu giganții din telefonie, pentru patente de comunicații mobileÎn această vară, mai mulți manageri din top managementul mărcilor VW Group au fost înlocuiți, începând chiar cu șeful cel mare, CEO-ul Herbert Diess, căruia i-a fost luată funcția similară de la marca VW, preluată de adjunctul lui, Ralf Randstatter. A urmat șeful Skoda, Bernhard Maier, demis surprinzător, apoi șeful diviziei de camioane, Traton, Andreas Renschler, precum și șeful diviziei vehicule comercale, Thomas Sedran, ultimul înlocuit fiind Christian Senger, la doar câteva zile de la preluarea postului de CEO al diviziei de software Car.Sofware Org.