Pony Car Sharing, firma care a dezvoltat sistemul de car sharing în Cluj-Napoca și în București, și-a dublat anul trecut afacerile și a redus ușor din pierdere, fondatorul companiei, Demis Ghindeanu, anunțând în 2018, la Profit Live, că a calculat că mai are nevoie de încă 3 ani pentru a intra pe break even.
După ce în 2017 compania își dublase pierderea, în 2018 a început avansul și și-a dublat de această dată cifra de afaceri, de la 666.346 lei la 1,39 milioane lei, reducând ușor și din pierdere, de la 1,5 milioane lei la 1,4 milioane lei.
Datoriile totale au urcat de la 4,6 milioane lei la 5,2 milioane lei.
CITEȘTE ȘI FOTO Mega-proiectul imobiliar de aproape 1 miliard euro din Voluntari - relansat după 10 ani. Un fost partener de afaceri al lui Dinu Patriciu caută la Cannes investitori pentru "noul oraș"
"La încărcare, cu mașini electrice e o mare problemă, deoarece sunt useri...am văzut că duc mașina lângă stație și totuși nu o pun la încărcat, adică o lasă pe locul de parcare, dar nu o pun la încărcat. Am observat că încă e o frică de tehnologia asta de mașini electrice. Toată lumea întreabă «dom'ne, dar când plouă, nu te curentezi ? Când ninge, ce se întâmplă ?»", a relatat Ghindeanu anterior pentru Profit.ro.
Sistemul Pony presupune o aplicație smartphone prin care un șofer poate găsi o mașină a firmei într-un anumit loc din oraș, mașină pe care o deschide cu telefonul mobil și pe care o poate lăsa la destinație, costul călătoriei fiindu-i retras automat de pe card. Cheile și actele mașinii se găsesc în torpedou.
În Cluj-Napoca, sistemul a fost lansat în urmă cu 3 ani, iar ulterior firma a intrat și în București.
Sistemul car sharing este gândit ca o alternativă la transportul în comun.