Piața franceză de automobile a scăzut și în noiembrie, fiind prima care anunță rezultatele pentru penultima lună din an, însă păstrează un avans de peste 4 procente de la începutul anului. Dacia a reușit să facă față provocărilor WLTP și fobiei diesel, astfel că în noiembrie a înregistrat o creștere de aproape 35% după numărul de vehicule înmatriculate.
Franța a înregistrat un număr de 171.611 autovehicule înmatriculate în luna noiembrie, cu 4,7% mai puține decât anul trecut, fiind a treia lună de scădere, după o lună august care a crescut cu 40%. Practic, cu creșterea din august și cu scăderile din septembrie, octombrie și noiembrie, piața își păstrează un avans de 4,7% identic cu scăderea din noiembrie, dar cu semn invers.
Evoluția pieței franceze, una dintre cele 5 mari piețe europene, a fost însă diferită pentru mărcile prezente pe piață. Chiar și între cele două grupuri locale, PSA și Renault, a existat o diferență majoră. Citroen a crescut cu 11 procente, Peugeot a scăzut 1,3%, iar în celălalt grup, Renault a scăzut cu 25%, în timp ce Dacia a crescut cu aproape 35%. Între mărcile străine, Nissan, BMW, Daimler, FCA, Ford, au scăzut, Toyota, SEAT, Volkswagen, Volvo au crescut.
La nivelul întregului an, Dacia are o ceștere de 22% pe segmentul de autoturisme (cumpărători privați) și 21,8% pe total vehicule ușoare (autoturisme și utilitare ușoare), însă pe segmentul de utilitare noi marca românească are o scădere de 15 procente în acest an.