Dacia Jogger începe să-i ia locul lui Sandero, în Europa, în preferințele cumpărătorilor, după cum arată statisticile din ultima lună, analizate de Profit.ro. Crossoverul Dacia a înregistrat un număr foarte mare de comenzi, iar acum creșterea livrărilor a început să se vadă în cifrele de înmatriculări.
Cel mai nou model al mărcii Dacia, Jogger, începe să devină tot mai relevant pe piețele din Europa, unde se impune ca o alternativă ieftină la mașinile de familie cu 7 locuri și cu spațiu mare de bagaje. Pe două dintre cele mai mari piețe din Europa, Jogger a depășit deja Sandero, pe segmentul motorizărilor GPL, care sunt preferate de cei care caută alternative la motoarele hibrid.
În Germania și în Spania, Dacia Jogger a fost lider în luna iulie pe segmentul de automobile alimentate cu GPL, depășind astfel Sandero, care s-a impus ca lider pe acest segment până acum. În Germania, Jogger a fost înmatriculat în 1.351 de exemplare, potrivit datelor oficiale consultate de Profit.ro. Din acest volum, un număr de 575 de unități Jogger au fost cu motoare GPL (dual benzină – gaz). Volumul înmatriculat plasează modelul pe primul loc la acest timp de propulsie, care începe să fie tot mai mult la modă, în Europa. Sandero a înmatriculat un număr de 1.417 unități, depășind cu puțin Jogger, cu toate tipurile de motorizări.
Și în Spania, Jogger a depășit Sandero în segmentul GPL, cu un volum la fel de mare, 591 de unități, dublu față de cele înmatriculate de modelul de clasă B al mărcii Dacia (295). În total, cu toate motorizările disponibile, Jogger a înregistrat un volum total de 705 unități. Piața spaniolă a raportat un total de aproape 1.300 de vehicule GPL, cele mai multe fiind cele ale Dacia.
Chiar și în aceste condiții, Sandero rămâne preferatul spaniolilor, în luna iulie fiind cel mai vândut automobil din această țară, depășind Opel Corsa și Hyundai Tucson, care s-au clasat pe locurile 2 și 2. După șapte luni, Sandero este a treia cea mai vândută mașină din Spania, cu un total de 11.704 unități înmatriculate.
Dacia Jogger a fost lansat pe toate piețele din Europa în primul trimestru al acestui an, fiind un înlocuitor pentru două modele dispărute din gama mărcii: Lodgy și Logan MCV. În același timp, cu ajutorul designului și al unor caracteristici atractive, el a intrat și în segmentul crossoverelor compacte, cu 7 locuri, atrăgând astfel și mai mulți clienți. Reprezentanții Dacia spuneau la bilanțul de la jumătatea anului că au deja 50.000 de comenzi pentru Jogger, care așteaptă să fie onorate.