Dacia continuă să crească în Germania și în 2019, cu un volum care apropie marca românească de mărci consacrate la nivel global. Piața auto din Germania a început prost anul, cu o scădere de 1,4%.
Dacia nu se lasă impresionată de scăderea de pe piața Germaniei, unde cele 265.702 autoturisme înmatriculate sunt mai puține cu 1,4% față de ianuarie anul trecut. Aproximativ jumătate dintre mărcile de pe piață au crescut, iar Dacia se numără printre ele. Volumul vândut în prima lună se ridică la 6.603 vehicule, cu 13,9% mai multe decât în ianuarie 2017 și se apropie la numai 50 de mașini de cel înregistrat de Toyota (-4,1%), cea mai vândut marcă la nivel mondial și unul dintre brandurile non-germane cu o poziție solidă pe piață. Dacia a depășit în ianuarie Peugeot (6099 unități), Mazda (5.587 unități) sau Kia (5.418 unități).
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cele mai vândute mărci din Germania, VW și Mercedes, au înregistrat scăderi în prima lună din an, la fel și BMW, care se situează pe locul 5. În schimb, Audi și Ford au crescut, la fel Renault, Hyundai și SEAT.
Anul trecut, piața din Germania a fost puternic afectată atât de problemele WLTP, dar și de implicațiile scandalurilor motoarelor diesel, care i-au determinat pe cetățenii germani să-și amâne decizia de cumpărare.
Germania este cea mai mare piață auto din Europa, anul trecut fiind înmatriculate 3,4 milioane de mașini noi.