Clienții companiei KLM pot rezerva de acum înainte un bilet de avion prin intermediul Messenger cu ajutorul inteligenței artificiale, fără intervenția unui agent, printr-un serviciu care se numește BlueBot (BB).
Blue Bot este susținut de 250 de “colegi de serviciu” umani și, ori de câte ori nu poate să-i ajute pe clienți, îi va îndruma către unul dintre colegii săi. BB va fi în curând capabil să ofere mai multe servicii și să fie compatibil cu diferite canale digitale, inclusiv voce.
"KLM este bine cunoscut pentru abordarea sa personală. În social media oferim servicii 24/7 prin echipa noastră de 250 de agenți, care gestionează mai mult de 16.000 de cazuri pe săptămână. Volumele vor continua să crească. În același timp, clienții au nevoie de un răspuns rapid. Prin urmare, experimentăm inteligența artificială pentru a-i sprijini pe agenții noștri în a oferi un răspuns personal, prompt și corect. Cu BB, KLM face următorul pas în strategia sa de social media, oferind servicii personale prin tehnologie, susținute de agenți umani atunci când este nevoie", a declarat Pieter Groeneveld, Vicepreședinte Digital Air France KLM.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Tehnologia din spatele Blue Bot
BB utilizează învățarea automată a platformei API.ai pentru a înțelege ceea ce spun clienții și pentru a răspunde într-un mod relevant. BB a fost conectat la API-urile KLM pentru a oferi cea mai potrivită ofertă de zboruri și la sistemul CRM Salesforce al companiei KLM, astfel încât agenții umani să poată răspundă în cazurile în care BB nu poate.
KLM primește întrebări pe subiecte numeroase pe Messenger. Pentru a se asigura că BB gestionează doar întrebările legate de rezervare, a fost dezvoltată o rețea neurală in-house, care determină natura întrebării. Această rețea îi direcționează pe utilizatori către BB dacă se referă la o rezervare sau la un agent uman dacă se referă la un alt subiect.