Apă minerală românească vândută “din SUA până în Japonia”. România testează o nouă sursă de apă subterană

Apă minerală românească vândută “din SUA până în Japonia”. România testează o nouă sursă de apă subterană
scris 13 nov 2024

Societatea Națională a Apelor Minerale (SNAM) a înregistrat în primele 9 luni din 2024 un profit net de 3 milioane de lei, a anunțat Răzvan Marian Pîrcălăbescu, director de cabinet al Ministrului Economiei, remarcând că apa românească este la vânzare în zeci de țări pe care a avut ocazia să le viziteze, “din SUA până în Japonia”. 

SNAM este deținută integral de statul român, prin Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului. Societatea furnizează circa 50% din volumele de apă minerală comercializate de către îmbuteliatori. În ultimul an, activitatea s-a extins și către zona de turism balnear și wellness, prin achiziția unor licențe de exploatare apă terapeutică din stațiunea Geoagiu-Băi.

Urmărește-ne și pe Google News
Orange redeschide celebrul Palat al Telefoanelor - VIDEO CITEȘTE ȘI Orange redeschide celebrul Palat al Telefoanelor - VIDEO

Profit.ro a anunțat în primăvară că SNAM și-a promovat, în rândul investitorilor străini, oferta de parteneriat pentru contractarea celor 13  surse disponibile de apă, iar acum testează o nouă sursă de apă subterană, în județul Bihor.

Deținătoare a 43 de licențe de exploatare, concesionate de la Agenția Națională pentru Resurse Minerale, SNAM este cea mai importantă unitate din domeniul extracției și livrării de ape minerale naturale și terapeutice, furnizând, în prezent, aproape jumătate din volumele de apă minerală naturală îmbuteliate de către societățile comerciale de profil din țară. 

viewscnt
Afla mai multe despre
apa minerala
bihor