Grupul britanic Kingfisher, cel mai mare retailer DIY (Do It Yourself) din Europa, a înregistrat în prima jumătate a anului, în România, unde deține rețelele Praktiker și Brico Depot, o creștere a vânzărilor cu 79,5%. Avansul semnificativ se datorează în mare parte achiziției rețelei Praktiker România.
În primul semestru, grupul Kingfisher a raportat o creștere a vânzărilor de 3,4%, la 3,25 milioane de lire sterline (3,67 miliarde de euro).
În România, Kingfisher a raportat vânzări de 58 de milioane de lire sterline (65,12 milioane de euro).
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Achiziția Praktiker, unul dintre principalii jucători pe piața de bricolaj și cel mai mare retailer de mobilă după afaceri, a dublat prezența Kingfisher din România și a propulsat compania pe locul secund pe piața de profil.
Kingfisher are 38 de magazine în România (23 magazine Praktiker și 15 magazine Brico Depot) și 2.532 de angajați. Grupul a decis, recent, să închidă 3 magazine Praktiker până la finele lunii mai, aflate în Bacău, Ploiești și Focșani.
Kingfisher este cel mai mare retailer de bricolaj și amenajări interioare din Europa și numărul trei la nivel mondial, cu aproape 1.200 de magazine în zece țări din Europa și Asia. Principalele sale branduri de retail sunt B&Q, Castorama, Brico Depot și Screwfix.