Compania Națională Aeroporturi București (CNAB), care administrează cele două aeroporturi ale Capitalei, a organizat o nouă licitație pentru asigurarea curățeniei în aeroportul Henri Coandă, a transmis compania, la solicitarea News.ro, în condițiile în care contractul cu Romprest a expirat în 31 ianuarie. O parte dintre angajații companiei vor efectua servicii de curățenie pe aeroport, iar CNAB a publicat deja un anunț prin care angajează 91 de femei de serviciu pe o durată determinată de 30 de zile.
Romprest prestează servicii de curățenie pe aeroportul Henri Coandă începând din 2001, perioadă în care au fost încheiate mai multe contracte. Ultimul contract cu Romprest nu a mai fost prelungit, în condițiile în care serviciile de curățenie din aeroport au fost, de-a lungul timpului, criticate de pasageri, potrivit CNAB.
”Având în vedere că serviciile de curățenie și salubritate din aeroport au fost, de-a lungul timpului, criticate de pasageri, transformându-se într-unul dintre punctele vulnerabile ale Aeroportului Henri Coandă, managementul Companiei Naționale Aeroporturi București a decis ca noile contracte să fie guvernate conform unor reguli de eficiență și să instituie o serie de criterii stricte de verificare a activităților de curățenie, pe care firma câștigătoare trebuie să le respecte”, se arată în răspunsul trimis de CNAB.
CITEȘTE ȘI Veniturile Vodafone România în primele 9 luni ale anului fiscal 2017 – 2018 au crescut cu 2,8%, la 546,9 milioane de euro. Baza de clienți se apropie de 10 milioanePentru a eficientiza cheltuielile și a respecta standardele de calitate, începând de joi, 1 februarie, până la intrarea în vigoare a noului contract, o parte dintre angajații Aeroporturi București se vor implica voluntar, pentru o scurtă perioadă, în efectuarea de servicii de curățenie, a anunțat compania.
În plus, CNAB a publicat miercuri un anunț prin care organizează, în regim de urgență, 91 de femei de serviciu pentru o perioadă determinată de 30 de zile. Cerințele de participare la selecție sunt studii generale și o experiență similară în ultimii doi ani în activitatea de curățenie.
CNAB a înregistrat anul trecut un număr record de pasageri, de 12,84 milioane, cu 16,8% mai mult decât în 2016, depășind media europeană. Compania a înregistrat anul trecut venituri totale de 1,08 miliarde lei, cu 8,3% mai mult față de 2016, și un profit brut de 389,7 milioane lei, cu 45% mai mult față de anul precedent.