Un număr total de 899 de pasageri care au achiziționat bilete de avion prin Paravion - 239 din România, 550 din Istanbul și Ankara, respectiv 100 de pasageri din Regatul Unit, Ungaria și Asia, așteaptă să fie rerutați din Turcia. Paravion anunță că este în legătură permanentă cu autoritățile și operatorii aerieni pentru a-i ajuta să își modifice zborurile sau să recupereze contravaloarea biletelor.
Paravion, cea mai mare agenție de turism online din România și una dintre cele mai importante din Europa, prezentă inclusiv pe piața din Turcia, anunță că ține în permanență cu clienții săi, dar și cu operatorii aerieni, pentru instrucțiuni de rerutare din și spre Turcia.
"Comunicăm cu toată lumea și avem încredere că toți clienții Paravion vor fi în siguranță. În continuare ținem legătura cu operatorii aerieni pentru informații și acțiuni în timp real. Toate semnalele indică faptul că situația va reveni la normalitate cît de curând”, a declarat Remus Vișan, directorul general al Paravion. În plus, a adăugat el, cele câteva zeci de turiști care avea zboruri programate din România în această dimineață nu au mai călătorit din București spre Istanbul, iar compania ține legătura îndeaproape cu cei prezenți deja în Turcia.
Până în momentul de față, șase curse operate din și spre Ataturk - trei de către Tarom, respectiv trei de către Turkish Airlines, au fost anulate iar pasagerilor li s-a oferit suport pentru rerutare. Pe de altă parte, conform informațiilor Eurocontrol - organizația europeană pentru securitatea navigației aeriene, zborurile internaționale de pe Ataturk ar putea fi reluate în curând.
Paravion este cea mai mare agenție de turism online din România, care operează pe mai multe piețe din Europa de Est și în Turcia, oferind servicii precum rezervări de bilete de avion, vacanțe, închirieri auto și hotel. Website-ul beneficiază de un call center disponibil 24 de ore din 24, precum și de soluții de securitate dezvoltate de Zitec si PayU.