Afacerile Farmec au crescut cu 9% în primul semestru, susținute de extinderea rețelei de magazine

Afacerile Farmec au crescut cu 9% în primul semestru, susținute de extinderea rețelei de magazine
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 24 aug 2017

Farmec, cel mai mare producător român de produse cosmetice, a înregistrat în primul semestru o cifră de afaceri de 105,5 milioane lei, în creștere cu 9% față de aceeași perioadă din 2016. 

Afacerile companiei au fost susținute de extinderea rețelei de magazine Farmec și Gerovital, care în prezent numără 19 unități.

De la începutul anului, au fost inaugurate 8 magazine de brand, urmând ca cel puțin alte 2 spații să fie deschise până la finele acestui an. Datorită politicii de extindere, în primele 6 luni ale anului 2017, rețeaua de magazine proprii a companiei Farmec a atins vânzări de 1 milion de euro.

Urmărește-ne și pe Google News
J&J trebuie să plătească aproape jumătate de miliard de dolari unei femei care s-a îmbolnăvit de cancer după ce a folosit un produs al companiei. Mii de femei au dat în judecată J&J CITEȘTE ȘI J&J trebuie să plătească aproape jumătate de miliard de dolari unei femei care s-a îmbolnăvit de cancer după ce a folosit un produs al companiei. Mii de femei au dat în judecată J&J

Creșterea din prima parte a anului 2017 vizează și vânzările din magazinul online, care s-au menținut pe un trend pozitiv, înregistrând în prima jumătate a anului 2017 o creștere cu 20% față de aceeași perioadă a anului precedent. 

Rețeaua de spații comerciale deținute de Farmec este formată din 8 magazine Farmec, amplasate la Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara și 11 magazine Gerovital ce se găsesc la București (3 magazine), Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași și Piatra Neamț. 

Printre principalii competitori ai companiei se numără Cosmetic Plant și Elmiplant.

viewscnt
Afla mai multe despre
farmec
cosmetice
cifra afaceri
gerovital
cluj