Farmec, cel mai mare producător român de produse cosmetice, a înregistrat în primul semestru o cifră de afaceri de 105,5 milioane lei, în creștere cu 9% față de aceeași perioadă din 2016.
Afacerile companiei au fost susținute de extinderea rețelei de magazine Farmec și Gerovital, care în prezent numără 19 unități.
De la începutul anului, au fost inaugurate 8 magazine de brand, urmând ca cel puțin alte 2 spații să fie deschise până la finele acestui an. Datorită politicii de extindere, în primele 6 luni ale anului 2017, rețeaua de magazine proprii a companiei Farmec a atins vânzări de 1 milion de euro.
Creșterea din prima parte a anului 2017 vizează și vânzările din magazinul online, care s-au menținut pe un trend pozitiv, înregistrând în prima jumătate a anului 2017 o creștere cu 20% față de aceeași perioadă a anului precedent.
Rețeaua de spații comerciale deținute de Farmec este formată din 8 magazine Farmec, amplasate la Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara și 11 magazine Gerovital ce se găsesc la București (3 magazine), Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași și Piatra Neamț.
Printre principalii competitori ai companiei se numără Cosmetic Plant și Elmiplant.