Societatea Națională de Radiocomunicații (SNR), cel mai mare jucător local în domeniul broadcasting-ului (difuzare și transport programe radio și TV), a înregistrat în primele șase luni din 2024 o cifră de afaceri de 130,94 milioane de lei, în scădere cu 2,6% față de iunie 2023. Compania a revenit pe plus, profitul net atingând 6,45 milioane de lei, de la o pierdere de 4,14 milioane de lei la mijlocul anului trecut, se arată într-un document al operatorului analizat de Profit.ro.
Veniturile totale au scăzut cu 1,8%, la 137,57 milioane de lei, peste dinamica cheltuielilor totale, care au coborât cu 10%, la 129,78 milioane de lei.
De asemenea, veniturile din exploatare au coborât cu 2,6%, la 131,89 milioane de lei, iar cheltuielile din exploatare au consemnat un regres de 9,6%, la 129,01 milioane de lei.
Numărul mediu al salariaților a scăzut marginal, de la 1.161 la 1.149 persoane.
CITEȘTE ȘI Deutsche Bank și Barclays, impresionate de forța Digi în Spania: Românii călăresc un val de pe care nu vor să coboare. Vor continua să facă zgomot, în 2 ani dublează cliențiiÎn 2023, SNR a consemnat un câștig net de 5,27 milioane de lei (pierdere de 17,99 milioane de lei în 2022) la un volum al afacerilor de 271,28 milioane de lei (276,48 milioane de lei în 2022).
Pentru acest, bugetul aprbat de acționari prevede venituri totale de 292,64 milioane de lei. Mai multe detalii AICI.
SNR este cel mai mare jucător local în domeniul broadcasting-ului (difuzare și transport programe radio și TV). De asemenea, sub brandul Radiocom, compania furnizează rețele și servicii de comunicații, transfer de date și Internet.
Operatorul este controlat integral de stat, prin Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID).