Alsendo, jucător pe piața soluțiilor de management al livrărilor din Centrul și Estul Europei dedicat business-urilor din eCommerce, a încheiat una din etapele de transformare a companiei, unificând portofoliul de servicii și produse SaaS în strânsă legătură cu brandul-umbrelă Alsendo.
Calculul este că, prin intermediul acestui pas strategic, noua structură a grupului va putea răspunde mai eficient nevoilor pieței de eCommerce, atât din perspectivă globală, cât și regională. Pentru a reflecta această strategie, Grupul Alsendo confirmă poziția brandurilor locale Innoship și Ecolet din portofoliu.
15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
Alsendo Group furnizează servicii de management al livrărilor. Portofoliul de branduri include Apaczka și Seding, din Polonia, ca și Zaslat, din Cehia.
Abris Capital Partners este unul dintre cei mai mari administratori de fonduri de investiții din Europa Centrală și de Est și controlează deja în România mai multe companii, precum Dentotal, preluat de la o familie de medici stomatologi cu investiții și în turism, Global Technical Group, unul dintre cei mai mari integratori de tehnologie din România, și Pehart Tec Grup, producător de hârtie.
În 2018, Abris a vândut Urgent Cargus, al doilea mare jucător pe piața românească de curierat, după FAN Curier.
CITEȘTE ȘI FOTO Deficitul de angajați din restaurante aduce "Ospătarul la Distanță"În ultimii 10 ani, Abris a investit în companii locale de dimensiuni medii, cu bază solidă și cu potențial de dezvoltare. Abris investește într-o astfel de companie între 30 și 75 de milioane de euro, achiziționând de obicei pachetul majoritar de acțiuni. Orizontul mediu de investiție este de 3-5 ani, timp în care companiile din portofoliu beneficiază nu doar de accesul la capital suplimentar, ci și de expertiza echipei de investiții în managementul strategic și operațional.