Cristian Hubati, membru Directorat, responsabil pentru Explorare și Producție, OMV Petrom, vine la cea de-a opta ediție a Profit Energy.forum, pe 7 octombrie. Conferința va aduce în dezbatere temele principale care preocupă în prezent piața energiei din România. Cum ne pregătim pentru eliminarea plafonării prețurilor la energie?, Cum văd principalii jucători starea actuală a piețelor angro de energie electrică și ce ar trebui schimbat?, Cât de stimulativă pentru investiții este legislația tarifelor din rețea? Sunt doar o parte dintre întrebările la care vor încerca să răspundă participanții la eveniment.
Mark Beacom, CEO, Black Sea Oil & Gas, vine la cea de-a opta ediție a Profit Energy.forum, pe 7 octombrie. Conferința va aduce în dezbatere temele principale care preocupă în prezent piața energiei din România. Cum ne pregătim pentru eliminarea plafonării prețurilor la energie?, Cum văd principalii jucători starea actuală a piețelor angro de energie electrică și ce ar trebui schimbat?, Cât de stimulativă pentru investiții este legislația tarifelor din rețea? Sunt doar o parte dintre întrebările la care vor încerca să răspundă participanții la eveniment.
Datele confirmă că România a fost cea mai importantă victimă a actualei conjuncturi.
Prețul gazelor pe piața spot intrazilnică din România s-a apreciat în prima zi a ultimului trimestru cu 14%, ajungând la 163,8 lei/MWh, în pofida faptului că depozitele de gaze autohtone sunt pline și că România exportă în Ungaria și Republica Moldova un volum echivalent cu aproape 40% din producția internă curentă, ca urmare a abudenței de pe piața internă.
Industria prelucrătoare din România și-a adâncit contracția în septembrie, arată sondajul realizat în rândul companiilor producătoare – indicele PMI BCR. Numărul de salariați, producția și comenzile noi au scăzut accelerat.
Înmatriculările de autoturisme din România au înregistrat un nou declin în septembrie, după ce luna anterioară marcase un nivel foarte mare de scăderi ale vânzărilor. Și vehiculele comerciale înregistrează scăderi importante, relevă datele analizate de Profit.ro.
″Uitați-vă numai la ce se întâmplă în industria auto europeană. Vor sfârși prin a distruge baza industrială a Europei. Nu sunt de acord nici cu ideea că trebuie majorate subvențiile pentru a concura cu China. Dacă tranziția energetică ar crea produse mai bune și mai utile, n-ar fi nevoie de nici un fel de subvenții″.
Cei 27.000 de muncitori siderurgici ai Thyssenkrupp trebuie să se pregătească pentru tăieri de locuri de muncă profunde, a declarat noul șef al diviziei de oțel a conglomeratului unui ziar german, pregătind terenul pentru concedieri semnificative, transmite Reuters.
Uniunea Europeană intenționează să voteze dacă să introducă tarife de până la 45% la vehiculele electrice importate fabricate în China pe 4 octombrie, a informat sâmbătă Bloomberg News, citând persoane familiare cu chestiunea.
Compania a cerut deschiderea procedurii de concordat preventiv, care suspendă executările silite și previne totodată insolvența.