Workspace Studio, furnizor de soluții pentru amenajări, estimează o creștere de 10% a afacerilor în acest an, după ce fuziunea la nivel global dintre Knoll si Herman Miller a extins portofoliul companiei românești.
Urmărește-ne și pe Google News
Înainte de fuziune, Workspace Sutdio era dealer acreditat unic pentru producătorul american Herman Miller pe piața din România.
CITEȘTE ȘI Agriniser vrea să atragă 500.000 de euro și pregătește intrarea în România
Prin fuziunea Knoll si Herman Miller, Workspace Studio devine Certified Dealer al grupului MillerKnoll in Romania. Workspace Studio își extinde astfel portofoliul cu aproape 20 de branduri de design. Odată cu extinderea gamei, Workspace Studio se va adresa atât proiectelor de pe segmentul office, cât și proiectelor complexe din sectorul comercial și rezidential de lux.
În acest context, compania estimează creșterea ponderii proiectelor pe segmentul rezidențial și comercial. Segmentul rezidențial, care a luat amploare în ultimii doi ani alimentat de munca remote, generează în prezent 5-7% din afacerile grupului. Până la finalul anului viitor, amenajările comerciale și rezidențiale premium și de lux vor genera 10-15% din afacerile totale ale Workspace Studio.
Pentru acest an, Grupul Workspace Studio mizează pe o cifră de afaceri de peste 11 milioane de euro.
Compania precizează că procesul de revenire a angajaților în birouri este susținut de organizații prin amenajări cu calitate crescută, trend observat încă de anii trecuți. În 2022, se remarcă o creștere atât a suprafețelor alocate angajaților, care se traduce în spații mai largi și mai aerisite, cât și o înclinație pronunțată spre includerea în proiecte a unor pieselor de mobilier cu design premium, așa numitele piese statement.
În timp ce suprafețele office totale au scăzut în medie cu cca. 25%, amenajările au fost regândite pentru un număr mai redus de angajați prezenți la birou, urmare a adopției generalizate a sistemului de muncă hibrid.
În timp ce suprafețele office totale au scăzut în medie cu cca. 25%, amenajările au fost regândite pentru un număr mai redus de angajați prezenți la birou, urmare a adopției generalizate a sistemului de muncă hibrid.
Astfel, suprafețele medii alocate per angajat au crescut la 13-15 mp, față de circa 10 mp înainte de pandemie, iar bugetul mediu a ajuns la peste 1800 euro/post de lucru, în creștere cu 20% față de 2021.