Voxa, platformă românească de streaming pentru audiobooks și e-books, țintește o nouă rundă de finanțare, de 1 milion de euro, pentru anul în curs. Startup-ul de tech a ajuns la o capitalizare de piață de 6 milioane de euro, față de valoarea de 3,9 milioane de euro din noiembrie anul trecut, când a fost înființată compania.
Prin noua finanțare, Voxa vrea să-și consolideze poziția în România și să producă alte 1.000 de audiobook-uri. De asemenea, platforma își propune să se extindă în afara țării, demers pe care deja l-a început.
Voxa va intra în al doilea trimestru al anului pe piața din Republica Moldova, unde își propune să devină platforma numărul unu de cărți digitale. Totodată, Voxa are în plan să integreze în platforma sa și un catalog de cărți într-o nouă limbă pe lângă română și engleză, urmând ca în 2023 start-up-ul să intre pe o nouă piață din regiune.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Platforma de streaming lucrează în același timp și la integrarea aplicației sale în pachetele de beneficii oferite de companii angajaților. Startup-ul își propune ca până la finalul anului să ajungă în peste 100 de companii mari, iar segmentul corporate să reprezinte 30% din business până la finalul acestui an.
„Anul trecut, când am obținut prin SeedBlink prima rundă de finanțare, promiteam să construim platforma de streaming Voxa, să atragem edituri importante din România, să producem peste 500 de audiobooks și să ajungem la 1.000 de abonați. Iată că în doar 6 luni toate planurile noastre s-au concretizat. Suntem dornici să scriem mai departe povestea Voxa și să aducem iubitorilor de cărți conținutul preferat mai aproape”, a declarat Cătălin Meșter, CEO Voxa.
Startup-ul românesc Voxa s-a lansat oficial în luna noiembrie 2021, după ce a reușit să atragă o finanțare în valoare de 540.000 de euro la sfârșitul verii 2021 prin SeedBlink.
Voxa își îndreaptă atenția către fonduri de investiții care să-i susțină mai departe proiectele. Startup-ul românesc estimează că veniturile lunare recurente vor ajunge la 100.000 de euro în al patrulea trimestru al anului curent. În plus, compania se așteaptă ca până la finalul anului numărul utilizatorilor să depășească numărul de 150.000.
„Atragerea de finanțări pentru antreprenori este, în general, o adevărată provocare. Analizăm mai multe opțiuni, atât în ceea ce privește fondurile de investiții, cât și platformele de crowdfunding”, a mai declarat Cătălin Meșter.