DocProcess, unul dintre liderii în automatizarea proceselor de business în România, anunță o creștere de 33% a numărului de documente procesate digital în 2020 comparativ cu 2019.Creșterea a fost susținută de accelerarea procesului de transformare digitală a companiilor cauzat de pandemia de COVID-19.
„Criza sanitară trimite tranzacțiile pe hârtie în istorie, dar și majoritatea proceselor tradiționale de business, care încep să își arate limitele”, spune Liviu Apolozan, fondatorul DocProcess.
Cererea pentru serviciile de Business Ecosystem Automation (BEA) a crescut cu 18% în 2020. Companii din sectoare precum servicii medicale, construcții civile, publicitate, leasing și logistică s-au alăturat portofoliului de clienți existenți. Până la declanșarea pandemiei, majoritatea clienților DocProcess erau companii din retail, bunuri de larg consum, agricultură și industria producătoare. Contextul crizei sanitare a determinat companiile să renunțe la procesele analogice și să-și automatizeze nu doar procesele interne, ci și cele legate de relația cu ecosistemul lor de parteneri precum clienți, furnizori, bănci.
Conform studiului „Digital Economic and Society Index” (DESI) publicat de Comisia Europeană în luna iunie 2020, la integrarea tehnologiei digitale, care include adoptarea de către IMM-urile locale a soluțiilor digitale, România ocupă penultimul loc. Studiul arată că doar 23% dintre companiile românești transmit informații prin canale electronice, comparativ cu 34% media din UE. Studiul DESI evaluează performanța digitală la nivel european și urmărește evoluția state-lor membre ale UE cu privire la competitivitatea digitală.
În 2020, DocProcess a accelerat procesul de expansiune internațională, un exemplu în acest sens fiind investiția de 1,5 milioane de euro în activitățile sale de cercetare și dezvoltare în Grenoble și în deschiderea unui birou comercial la Paris, inaugurat în luna aprilie a aceluiași an.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Înființată în 2005, DocProcess are birouri în București, Brașov, Paris și Grenoble, o echipă internațională și un portofoliu de peste 3.500 de clienți.