Acțiunile Netflix au crescut cu peste 14% după închiderea tranzacțiilor de marți (after hours), în contextul în care platforma a anunțat o creștere a numărului de abonați.
Anunțul a venit după o scădere a numărului de abonați în cele două trimestre anterioare.
Netflix a câștigat peste 2,4 milioane de abonați în al treilea trimestru - în principal din afara Statelor Unite - punând capăt unei serii de pierderi de clienți în acest an, care a provocat neliniște în rândul investitorilor și întrebări cu privire la cât de mult mai poate crește platforma.
Gigantul de streaming are acum 223 de milioane de abonați la nivel mondial, după ce și-a depășit previziunile anterioare de aproximativ un milion de abonați noi pentru acest trimestru. Netflix a pierdut 200.000 de abonați în primul trimestru și aproape un milion în al doilea.
"După o primă jumătate dificilă, credem că suntem pe calea de a accelera din nou creșterea", a declarat Netflix în scrisoarea trimestrială adresată acționarilor.
Netflix se pregătește să introducă o versiune cu publicitate a serviciului său pe 3 noiembrie, cu scopul de a atrage mai mulți clienți cu un abonament mai ieftin.