Coletaria.ro, jucător în transportul și livrarea coletelor pentru magazinele online, parte a grupului Packeta din Cehia, cu cea mai mare rețea de puncte pick-up din Europa Centrală și de Est, a încheiat anul 2019 cu 60 de clienți în România, în creștere cu 20% față de anul anterior.
Totodată, a extins rețeaua la nivel național la 150 de puncte pick-up și estimează pentru anul în curs creșterea numărului de puncte pick-up la peste 400 de unități.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„În prezent, Coletaria.ro are 60 de clienți magazine online și selleri în România, în creștere cu 20% față de finalul anului trecut, iar la nivelul grupului Packeta am depășit 28.000 de clienți internaționali. Pentru anul 2020, la nivel local, ne propunem să dublăm numărul clienților actuali”, a declarat Alexandr Jeleascov, CEO Coletaria.ro.
„Țintim, în special, clienți magazine online, însă lucrăm și cu selleri (persoane juridice) care nu dețin un magazin online propriu, ci își desfășoară activitatea comercială prin intermediul marketplace-urilor. Din punctul de vedere al volumului de colete zilnice, avem în vedere mai ales acei clienți care livrează minimum câteva zeci de colete zilnic. Cu toate acestea, sunt și clienți relativ noi pe piața de eCommerce care apelează la serviciile Coletaria.ro, având un volum zilnic de colete ceva mai redus”, spune acesta.
Cei mai mulți dintre clienții Coletaria.ro comercializează articole cosmetice, parfumuri, haine, bijuterii, produse IT&C, electrocasnice și care țin de industria de health & beauty.
Creșterea livrării de produse în afara țării este o altă direcție strategică a Coletaria.ro pentru 2020, în măsura în care, anul trecut, din cele aproximativ 800.000 de colete livrate, 30% au fost transportate în afara României.
„Observăm un avans semnificativ în livrarea cross border, odată cu creșterea competiției pe piață și a conștientizării avantajelor vânzării produselor în afara României. Apar tot mai mulți selleri care vând produse unice, tot mai multe inițiative străine care deschid magazine în România pentru a vinde în afara țării”, mai spune Alexandr Jeleascov, menționând că cele mai multe produse expediate din România ajung în Ungaria, Germania, Cehia, Polonia, UK, Italia, Spania și, în general, acolo unde sunt comunități mari de români și marketplace-uri stabile.
Compania a intrat pe piața din România în urmă cu trei ani.