Netflix face un nou test pentru taxarea account sharing-ului.
Derulat în cinci țări din America Latină, noul test presupune plata unei sume lunare (1.70 sau 3 dolari, în funcție de țară) pentru accesarea contului în afara domiciliului pe o perioadă mai mare de două săptămâni, arată Bloomberg.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Compania vrea să vadă dacă oamenii sunt dispuși să plătească sau aleg să renunțe la serviciu.
Recent, după mai multe indicii oferite în acest sens, Netflix a confirmat, cu subiect și predicat, că lucrează la o versiune cu reclame care va costa mai puțin.
Co-directorul executiv de la Netflix, Ted Sarandos, a confirmat, în cadrul unui interviu acordat la Cannes Lions, faptul că serviciul american de streaming vrea să lanseze o versiune cu reclame.
Este pentru prima oară când viitorul abonament este confirmat fără echivoc de Netflix, până acum șefii companiei ferindu-se să ofere mai mult decât mici indicii pe baza cărora presa să speculeze.
CITEȘTE ȘI Diablo Immortal a câștigat 24 de milioane de dolari în primele două săptămâni pe platformele mobile„Am lăsat deoparte un segment mare de clienți”, spune Sarandos, referindu-se la cei care nu plătesc Netflix pentru că este prea scump și ar prefera un abonament mai ieftin, cu reclame.
Cei de la Netflix nu oferă o estimare pentru lansarea versiunii cu reclame. Presa americană, însă, speculează că acesta va fi disponibil, cel puțin în Statele Unite, până la finalul acestui an.
Oficialii companiei au început să vorbească mai mult despre reclame abia după scăderea în premieră a numărului de abonați din trimestrul trecut, scădere care a dus la picarea acțiunilor.
După cei 200.000 de abonați pierduți în primul trimestru, Netflix se așteaptă să piardă încă 2 milioane de abonați în al doilea trimestru. În aceste condiții, este clar că serviciul de streaming trebuie să schimbe ceva, iar o versiune mai ieftină, fie și cu reclame, ar putea readuce Netflix pe creștere.