Investițiile în publicitate media au crescut. Cele în presa scrisă continuă tendința descendentă

Economie   
Investițiile în publicitate media au crescut. Cele în presa scrisă continuă tendința descendentă

Investițiile în publicitate în online, OOH, radio și presă scrisă au crescut cu 4% în 2024 comparativ cu 2023, atingând un volum estimat la rate-card de 778,6 milioane de euro.

Investițiile în publicitatea OOH digitală și în radio au înregistrat cele mai mari creșteri, cu un avans de 26%, respectiv 9%, fata de anul 2023, conform BRAT.

Urmărește-ne și pe Google News
DOCUMENT Salariile oferite la angajare în România. Aproape un sfert dintre români au salarii mici CITEȘTE ȘI DOCUMENT Salariile oferite la angajare în România. Aproape un sfert dintre români au salarii mici

În schimb, publicitatea online de tip display derulată de companiile locale a scăzut cu 17% față de 2023, iar investițiile în presa scrisă au continuat tendința descendentă, înregistrând o scădere de 15% față de anul precedent.

Retailul rămâne cel mai mare investitor în publicitate, deținând aproximativ 26% din totalul investițiilor și înregistrând o creștere de 23% față de 2023.

Anunț vot - Lider nou în Canada, după aproape 10 ani. Fostul bancher Mark Carney îl înlocuiește pe Justin Trudeau ca premier CITEȘTE ȘI Anunț vot - Lider nou în Canada, după aproape 10 ani. Fostul bancher Mark Carney îl înlocuiește pe Justin Trudeau ca premier

Cele mai mari creșteri ale investițiilor au fost realizate de clienții din sectorul financiar (+35%), retail (+23%) și domeniul non-profit, social și politic (+22%), acesta din urmă fiind influențat de campaniile electorale din anul 2024.

viewscnt
Afla mai multe despre
media
publicitate online