Investițiile în publicitate în online, OOH, radio și presă scrisă au crescut cu 4% în 2024 comparativ cu 2023, atingând un volum estimat la rate-card de 778,6 milioane de euro.
Investițiile în publicitatea OOH digitală și în radio au înregistrat cele mai mari creșteri, cu un avans de 26%, respectiv 9%, fata de anul 2023, conform BRAT.

În schimb, publicitatea online de tip display derulată de companiile locale a scăzut cu 17% față de 2023, iar investițiile în presa scrisă au continuat tendința descendentă, înregistrând o scădere de 15% față de anul precedent.
Retailul rămâne cel mai mare investitor în publicitate, deținând aproximativ 26% din totalul investițiilor și înregistrând o creștere de 23% față de 2023.

Cele mai mari creșteri ale investițiilor au fost realizate de clienții din sectorul financiar (+35%), retail (+23%) și domeniul non-profit, social și politic (+22%), acesta din urmă fiind influențat de campaniile electorale din anul 2024.