Varianta cu reclame a serviciului american de streaming Netflix a trecut de 23 de milioane de abonați.
Netflix cu reclame a ajuns să aibă peste 23 de milioane de abonați la nivel global, anunță șeful pe partea de publicitate al companiei, Amy Reinhard.
Numărul abonaților acestei versiuni a crescut cu 8 milioane din urmă cu două luni, când erau numărați 15 milioane de abonați.
CITEȘTE ȘI Netflix ar putea începe să-și monetizeze jocurileReinhard spune că partea care este cea mai încurajatoare pentru companie, mai mult decât numărul de abonații, este gradul de folosire al platformei.
Peste 85% din abonații versiunii cu reclame urmăresc conținutul platformei mai bine de două ore pe zi, susține Amy Reinhard.
Netflix nu face publică această informație întâmplător, ci pentru a încuraja companiile de publicitate să cumpere reclame în cadrul serviciului.
Netflix Basic With Ads a fost lansat în Statele Unite și în alte 11 țări în noiembrie 2022. În Statele Unite, acesta costă 7 dolari pe lună, mai puțin de jumătate decât tariful de 15,5 dolari al abonamentului Standard.