Lanțul de magazine de tip cash&carry Selgros, prezent pe plan local cu o rețea de 23 de unități, a încheiat 2021 cu o cifră de afaceri de 3,984 miliarde de lei (806 milioane de euro), un avans de 3% față de anul anterior.
Profitul net al companiei a consemnat o creștere de 6%, de la 62,343 milioane de lei, la 66,318 milioane de lei (aproximativ 13,4 milioane de euro).
Selgros Cash & Carry România face parte din grupul Transgourmet, controlat în întregime de Coop Elveția, care deține în total 91 de magazine, dintre care 38 în Germania, 23 în România, 19 în Polonia și 11 în Rusia.
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, Market Analyst eToro: Retailerii nu au putut să transfere costurile mari către clienții finali. Deja prețurile au crescut foarte multRetailerul a intrat pe piața din România în anul 2001 prin deschiderea primului magazin în Brașov, unde se află și sediul administrației centrale. Din 2019, Selgros nu a mai deschis niciun magazin pe plan local.
La finalul anului 2020, compania anunța că și-a deschis, în localitatea Chiajna, pe Centura București, o platformă logistică de 10.000 metri pătrați, prin care își va aproviziona magazinele cu toate produsele care au nevoie de temperatură controlată la depozitare: legume, fructe, delicatese, lactate, mezeluri, pește, produse congelate.