Magazinele LEMS: Cred că în 2025 vom învăța lecții de economie, în contextul autoausterității potențialilor clienți, pe fondul semnalelor unei crize economice iminente

Retail   
Magazinele LEMS: Cred că în 2025 vom învăța lecții de economie, în contextul autoausterității potențialilor clienți, pe fondul semnalelor unei crize economice iminente

Producătorul de mobilă Lemet anunță rezultate bune în 2024, consolidându-și poziția pe piața internă și continuând expansiunea rețelei de magazine de mobilă LEMS.

În 2024, LEMS a înregistrat o cifră de afaceri de 356,4 milioane lei. Investițiile în amenajarea magazinelor sale au reprezentat un pas important în dezvoltarea și modernizarea rețelei de retail.

Urmărește-ne și pe Google News

În 2024 a continuat etapa de consolidare a celor două rețele LEMS: rețeaua de parteneri și rețeaua retail.

Mișcare de amploare - Fără subvenții pentru Coca-Cola! CITEȘTE ȘI Mișcare de amploare - Fără subvenții pentru Coca-Cola!

Am observat o cerere crescută pentru mobilierul tapițat, colecțiile de living și pentru saltele, ceea ce ne-a permis să continuăm procesul de consolidare a poziției noastre pe piață”, a spus Costin Rujoiu, Director Vânzări Lemet

Am observat o preferință crescută pentru mobilierul multifuncțional, care răspunde nevoii de economisire a spațiului, mai ales în contextul muncii de acasă, unde atmosfera calmă și armonioasă devine esențială pentru confortul zilnic”, a spus Alexandru Gheorghe, Arhitect de Interior LEMS.

În 2024, procesul de investiții în rețeaua de magazine de mobilă LEMS a continuat, cu accent pe expansiune strategică și modernizare. Rezultatele obținute confirmă această direcție, care va fi menținută și în 2025 prin deschiderea de noi magazine și optimizarea spațiilor existente. 

FOTO PPC anunță bucureștenii - a finalizat modernizarea unei linii subterane vitale pentru alimentarea Capitalei CITEȘTE ȘI FOTO PPC anunță bucureștenii - a finalizat modernizarea unei linii subterane vitale pentru alimentarea Capitalei

Cred că în 2025 vom învăța lecții de economie, în contextul autoausterității potențialilor clienți, pe fondul semnalelor unei crize economice iminente. A ști când să acționezi este la fel de important ca a ști ce să faci. Vom învăța oare acest lucru în 2025? Aceasta va fi una dintre lecțiile anului”, a spus Alexandru Rizea, Director General Lemet.

Toate magazinele sunt amenajate la aceleași standarde vizuale și de calitate, ușor identificabile ca făcând parte din brandul LEMS. Showroomurile LEMS sunt proiectate pe ideea de “acasă”, gândite pentru a crea o atmosferă plăcută și reconfortantă, pentru oricine calcă pragul.  

Compania a fost înființată în 1991 și deține linii de producție și spații de depozitare în suprafață de peste 40.000 metri pătrați. Aici se prelucrează aproximativ 3.500.000 de panouri PAL și MDF, se produc peste 80.000 de unități din lemn masiv și peste 13.000 unități de tapițerie.

viewscnt
Afla mai multe despre
mobilă
lemet