Retailerul german Lidl anunță clienții din România care returnează ambalaje cu simbolul SGR la aparatele de colectare a ambalajelor din magazinele Lidl și scanează voucherul generat, alături de cardul Lidl Plus, că, în perioada 23 – 25 aprilie 2025, primesc un cupon de cumpărături cu o valoare de până la 50 de lei, acordat ulterior în aplicație.
Mecanismul campaniei
Pentru a beneficia de recompensă, clienții trebuie:

1.Să colecteze ambalaje cu sigla garanției (SGR) și să le returneze în aparatele de colectare amplasate în magazinele Lidl participante, în perioada 23 – 25 aprilie 2025;
2.Să utilizeze voucherul SGR eliberat de aparat pentru cumpărături în magazinele Lidl, asigurându-se că, la casa de marcat, este scanat cardul Lidl Plus. Voucherul poate fi utilizat exclusiv pentru achiziții efectuate în perioada campaniei, 23 – 25 aprilie;
3.În funcție de valoarea voucherului SGR utilizat, Lidl transmite ulterior prin aplicația Lidl Plus un cupon de cumpărături, în perioada 29 – 30 aprilie. Cuponul poate fi folosit exclusiv la achizițiile efectuate în magazinele Lidl, în perioada 1 – 3 mai 2025.
Cum este calculat cuponul primit
Valoarea cuponului de cumpărături este stabilită în funcție de suma totală a voucherelor SGR utilizate de client în perioada campaniei. Mecanismul de calcul este următorul:

Pentru vouchere SGR în valoare de 10 lei și 14,99 lei, clienții primesc un cupon în valoare de 20 lei;
Pentru vouchere SGR în valoare de 15 lei și 19,99 lei, valoarea cuponului este de 30 lei;
Pentru vouchere SGR în valoare de 20 lei și 24,99 lei, clienții beneficiază de un cupon în valoare de 40 lei;
Pentru vouchere SGR în valoare de minimum 25 lei, Lidl acordă un cupon în valoare de 50 lei. Valoarea maximă a cuponului este de 50 lei, TVA inclus.
Indiferent de valoarea pragului atins, fiecare client primește un singur cupon între 20 lei și 50 lei.
Aceasta este a doua ediție a campaniei.

Lidl România a demarat implementarea infrastructurii pentru reciclare în 2019, inițial printr-un proiect-pilot. Între timp, rețeaua s-a extins, iar aparatele de colectare (RVM) sunt acum prezente în toate magazinele din țară, fiecare având o capacitate de până la 45 de ambalaje procesate pe minut.
În februarie, fretailerul a lansat și sistemul Puncte Lidl, o nouă funcționalitate prin care clienții pot beneficia de discounturi în magazine pe baza cumpărăturilor făcute.
Prin Puncte Lidl, la fiecare scanare a cardului digital Lidl Plus la casele de marcat, clienții acumulează puncte recompensă.
Pentru fiecare 1 leu cheltuit la casa de marcat, clienții acumulează 1 punct.

Noua opțiune înlocuiește funcționalitățile anterioare din aplicația Lidl Plus.
Din luna iunie 2024, noul CEO al Lidl România este José Alberto Chueca Val.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri consolidată de peste 22,4 miliarde de lei net, cu un profit net de aproximativ 1 miliard de lei. Lidl are aproximativ 376.000 de angajați, dintre care peste 12.000 în România, unde retailerul german are deschise peste 350 de magazine și 6 centre logistice.
Recent, compania a anunțat că va extinde până în 2030, la nivel internațional, cu 20% față de 2023 ponderea alimentelor pe bază de plante disponibile, precum sursele de proteine pe bază de plante, cerealele integrale, fructele și legumele.