Amazon stabilește planuri de prețuri ultra-scăzute pentru noul său magazin online care rivalizează cu Temu

Amazon stabilește planuri de prețuri ultra-scăzute pentru noul său magazin online care rivalizează cu Temu
Profit.ro
Profit.ro
scris astăzi, 10:26

Amazon.com impune plafoane stricte de prețuri pentru ceea ce comercianții pot percepe pentru produsele lor pe o nouă platforma low-cost pe care gigantul comerțului electronic se pregătește să o lanseze, a relatat The Information, citată de Reuters.

Limitele de preț ale companiei includ 8 dolari pentru bijuterii, 13 dolari pentru chitare și 20 dolari pentru canapele, potrivit The Information, care a citat mesaje de la Amazon către comercianți.

Urmărește-ne și pe Google News
După un 2023 excelent, piața locală de vinuri/șampanie și spirtoase fine aproape va stagna. Vânzări susținute anterior de multe nunți CITEȘTE ȘI După un 2023 excelent, piața locală de vinuri/șampanie și spirtoase fine aproape va stagna. Vânzări susținute anterior de multe nunți
Evenimente
24 octombrie - IMM-urile, oxigen pentru România
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Mesajele au inclus o listă de 700 de articole, scrie News.ro.

Amazon intenționează să livreze comenzi către clienții americani direct de la o unitate din Guangdong, China, se arată în raport, adăugând că percepe vânzătorilor taxe mai mici de onorare pentru articolele vândute prin noua platformă.

”Explorăm mereu noi modalități de a lucra cu partenerii noștri de vânzări pentru a ne încânta clienții cu mai multă selecție, prețuri mai mici și o mai mare comoditate”, a declarat un purtător de cuvânt al Amazon pentru Reuters, atunci când a fost contactat pentru un comentariu.

Compania lansează un site cu prețuri scăzute pentru a face față concurenței site-urilor de reduceri precum Temu și Shein, a căror popularitate a explodat datorită prețurilor lor scăzute.

VIDEO „Coșul de cumpărături zburător” a fost inventat în Coreea de Sud CITEȘTE ȘI VIDEO „Coșul de cumpărături zburător” a fost inventat în Coreea de Sud

Plafoanele de preț, dacă sunt puse în aplicare, ar reprezenta o schimbare de strategie pentru Amazon, care în trecut nu a stabilit limite stricte pentru vânzătorii de pe platforma sa.

Acest lucru vine într-un moment în care compania vede semne de slăbiciune în vânzările cu amănuntul. Vânzările magazinelor sale online au crescut cu doar 5% în al doilea trimestru, încetinind de la o creștere de 7% în primul trimestru.

viewscnt
Afla mai multe despre
amazon
preturi
temu