X lansează instrumente de publicitate bazate pe AI

IT&C   
X lansează instrumente de publicitate bazate pe AI

Companiile care derulează campanii publicitare pe platforma socială a lui Elon Musk vor putea folosi instrumente de inteligență artificială bazate pe Grok.

Acestea sunt grupate într-o suită numită Prefill with Grok, care automatizează sarcini care, în mod normal erau realizate manual.

Urmărește-ne și pe Google News

Conform celor de la X, brandurile trebuie să introducă adresa site-ului care trebuie promovat, iar Grok îi va analiza conținutul și crea o reclamă ce trebuie doar publicată.

Apple Intelligence va fi disponibilă în Uniunea Europeană din aprilie CITEȘTE ȘI Apple Intelligence va fi disponibilă în Uniunea Europeană din aprilie

În proces, Grok va genera atât textul cât imaginea reclamelor, dar companiile au opțiunea de a le modifica, în cazul destul de probabil în care rezultatul nu este mulțumitor.

O altă soluție, numită Analyze Campaign with Grok și bazată tot pe AI, ajută brandurile să măsoare eficiența campaniilor derulate pe X, permițându-le să „rafineze direcționarea, să ajusteze creativitatea și să maximizeze impactul - totul într-o fracțiune din timp”.

Cu noile soluții, X calcă pe urma platformelor deținute de Google, Meta, Amazon sau ByteDance, care au lansat deja astfel de instrumente ce facilitează automatizarea campaniilor publicitare.

Pentru X, acestea sunt cu atât mai importante cu cât rețeaua socială a lui Elon Musk încearcă să curteze companiile care-și fac publicitate, după ce multe dintre aceștia și-au întrerupt campaniile din cauza lipsei moderării conținutului.

viewscnt
Afla mai multe despre
x
publicitate
ai
elon musk