Disney anunță că, împreună, toate serviciile de streaming video ale companie au 157 de milioane de utilizatori care preferă versiunile cu reclame.
Conform companiei, 112 milioane dintre acești utilizatori sunt din Statele Unite. Calculul acoperă Disney+, Hulu and ESPN+.
„Disney se află la intersecția conținutului sportiv și de divertisment de clasă mondială, cu cele mai mari audiențe în streaming-ul global susținut de reclame la scară largă”, spune Rita Ferro, președintele Disney pentru publicitate globală, într-un comunicat de presă
CITEȘTE ȘI iPhone 15 Pro recondiționat, lansat în EuropaAnunțul vizează, în mod evident, companiile de publicitate, care, văzând numărul mare de utilizatori, ar putea să ia în calcul cumpărare de reclame în cadrul acestor servicii.
Publicitatea reprezintă noua strategie a serviciilor de streaming de a-și crește veniturile, în paralel cu creșterea masivă a prețurilor variantelor fără reclame.
În noiembrie, Disney anunța că are 122,7 milioane de abonați la Disney+ (fără Hotstar din India), 52 de milioane de abonați la Hulu, în timp ce ESPN+ avea 25,6 milioane de abonați.