Meta a anunțat o serie de noutăți pentru Facebook, concentrate în jurul ideii de a aduce în fața utilizatorilor și mai mult conținut de la oameni pe care nu-i cunosc.
În primul rând, Facebook a început să testeze o nouă secțiune, numită Local. Disponibilă pentru început doar în câteva orașe din Statele Unite, aceasta grupează conținut din jurul utilizatorului.
Aici, Facebook va „trage” mai multe tipuri de conținut localizate în apropierea utilizatorului, inclusiv evenimente, postări din grupuri și anunțuri din Marketplace.
CITEȘTE ȘI YouTube lungește clipurile ShortsApoi, o nouă secțiune, numită Explore, va afișa conținut din afara bulei personalizat pentru fiecare utilizator în parte. Facebook spune că aici va putea fi găsit conținut precum recomandări de călătorie și sfaturi practice, create de „oameni reali”, experți și comunități specializate.
Va exista și o secțiune care va copia funcționalitatea TikTok, afișând filmări verticale pe tot ecranul - tot personalizat și tot din afara bulei.
Cu aceeași ocazie, Meta va lansa un update important pentru Messenger, prin care va adăugă o nouă secțiune, pe care o numește Communities.
Similară cu ceea ce există deja pe WhatsApp, noua secțiune va permite utilizatorilor să creeze mai multe canale de comunicare în funcție de subiectele conversațiilor.
Toate aceste schimbări vor fi implementate treptat în perioada următoare.