Anul acesta marchează cea de-a noua ediție a Conferinței Creativity4Better – de-a lungul celor 8 ediții precedente Creativity4Better a inspirat peste 13,000 de profesioniști din comunitatea de marketing si comunicare, din România și din lume, și găzduit peste 200 de vorbitori globali, lideri în domeniilor, printre cei mai renumiți practicieni care și-au pus amprenta unică asupra creativității.
Prin urmare, se poate afirma că evenimentul Creativity4Better este una dintre cele mai reprezentative conferințe din Europa dedicate Creativității aplicate în business.
Ce aduce nou ediția din acest an
Într-un format unic care îmbină divertismentul cu învățarea, conferința din acest an, organizată de IAA România, promite totul. Sesiuni captivante pe tema „BACK TO BRAND” vor explora necesitatea de a reintroduce brandul in conversația cu clienții, nu pentru a goni după performanță, ci pentru a construi acele punți autentic umane și emoționale bazate pe valori și sens. Prezentările onorate de vorbitori, a căror expertiză acoperă diverse fațete ale creativității, vor alterna cu momente artistice live și alte surprize. Conferința va include o serie de spații interactive și imersive în care participanții vor putea interacționa cu tehnologii emergente și concepte inovatoare, facilitând un schimb vibrant de idei și perspective.
O altă fațeță importanta a succesului Conferinței „Creativity4Better” este faptul ca a ajuns atât de dezirabilă, încât și alte țări din evantaiul IAA o vor prelua si adapta realitaților lor locale. Specific, in 2025, IAA Italia va organiza un model de Creativity4Better la Milano, pe 2 octombrie.
Victor Dobre: „Creativity4Better este un brand născut, dezvoltat și promovat integral de IAA Romania. De asemenea formatul de eveniment ne aparține. Faptul că notorietatea brandului și forța evenimentului au determinat alte filiale să-și dorească să-l replice in țările lor, nu face decât să ne bucure și sa reconfirme poziționarea IAA Romania de inovator în cadrul asociației globale. De aceea, indiferent de numărul filialelor care vor dori să folosească brandul în țările lor, Creativity4Better va continua să-și indeplinească menirea – aceea de a inspira și de a aduce impreuna pentru o zi de experiențe extraordinare comunitatea de marcom din România. Cu sprijinul partenerilor noștri, Creativity4Better România va rămâne întotdeauna originalul.”
Diana Flutur, Director Creativity4Better: „Credem cu tărie în valoarea acestui eveniment, in forța lui de a crea emulație, de a crește standardele de comunicare. În plus, este o onoare de a găzdui personalități fascinante cu povești și cu exemple remarcabile din carierele lor, care pot deveni modele pentru industria noastră.”
Partenerii acestui eveniment emblematic pentru comunicare sunt: presenting Partners - Kaufland, Raiffeisen; gold partners - Coca-Cola; partners - Mastercard, Dacia. Pe lângă ei, organizatorul mulțumește partenerilor media dar și celor care oferă sprijin cu servicii excepționale: Golin, Kubis, Skepsis, Starcom, OVEit.
Despre IAA România
IAA Romania este cea mai vastă și mai reprezentativă asociație profesională a industriei de marketing, comunicare și media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienți de publicitate, agenții de publicitate și media și instituții mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing și comunicare.
IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York și filiale în peste 56 de țări. Pentru activitatea sa la standarde de excelență, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă și creativă filială din lume.