În 2024, baza de clienți a Revolut a ajuns la aproape 4,3 milioane de clienți, în creștere cu 28% față de 2023. La nivel global, numărul utilizatorilor a crescut cu 38% până la 52,5 milioane de clienți, iar depozitele clienților au progresat cu 66% până la 36 miliarde euro.
Veniturile grupului au crescut și ele cu 72% la 3,7 miliarde de euro, față de 2,1 miliarde euro în 2023, pe fondul unei evoluții pozitive a tuturor liniilor generatoare de venituri.

Compania a marcat al patrulea an consecutiv pe profit. Profitul înainte de taxe și impozite a crescut cu 149%, până la 1,3 miliarde euro, iar profitul net a fost de 934 milioane euro, cu o marjă de profit de 26%, față de 19% în 2023).
Baza de clienți plătitori de abonamente a progresat de asemenea, cu 18% față de 2023, pe piața locală. Cea mai solidă creștere a fost înregistrată de Revolut Business, cu 116% mai mulți clienți în România, în 2024, dovedind atractivitatea și popularitatea în creștere în rândul antreprenorilor și companiilor din România.
În Europa, Revolut a continuat să crească și este, în prezent, cea mai descarcată aplicație financiară în 19 piețe, inclusiv România, și figurează în top 3 în aceeași secțiune, în 26 de țări europene.

În România, volumul total al tranzacțiilor cu cardurile (fizice și virtuale) a crescut cu 54%, până la aproape 9,96 miliarde euro. Rata lunară a clienților activi a crescut cu 42% la nivel global, în 2024 față de 2023, și cu 23% în România.
În România, rata de adopție s-a ridicat la 25% din populația de peste 6 ani, cu valori mai ridicate în orașele mari și în zonele turistice. De exemplu, în București și Constanța, Revolut are o rată de adopție de 44% și, respectiv, 30%. În regiunea CEE, din care face parte și România, rata de adopție este de 22%.