SUV-ul Leapmotor B10, primit bine de piața din China. Stellantis îl va lansa anul acesta și în Europa

Auto/Transporturi   
SUV-ul Leapmotor B10, primit bine de piața din China. Stellantis îl va lansa anul acesta și în Europa

Leapmotor a înregistrat peste 15.000 de comenzi în doar o oră de la lansarea pe piața din China a SUV-ului B10, potrivit informațiilor transmise de companie. Mașina se vinde în țara de origine a mărcii cu aproximativ 16.000 de dolari.

Leapmotor B10, un SUV compact comparabil ca lungime cu Bigster, a fost lansat pe piața din China cu un preț care începe de la aproximativ 16.000 de dolari, fiind primul automobil electric echipat cu sisteme de senzori Lidar la un preț atât de mic. Este în același timp primul automobil al mărcii chineze care este dezvoltat pe noua platformă Leap 3.5, mai avansată din punct de vedere tehnologic.

Urmărește-ne și pe Google News
EXCLUSIV VIDEO&FOTO Metrorex va instala panouri de protecție pe peroane. Prima magistrală \ CITEȘTE ȘI EXCLUSIV VIDEO&FOTO Metrorex va instala panouri de protecție pe peroane. Prima magistrală "protejată"
Evenimente

3 aprilie - Eveniment Profit Health.forum - Sănătate nouă
16 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Stellantis a anunțat că mașina a primit peste 31.000 de comenzi în primele 48 de ore de la lansare, fiind preferată de clienți, într-un procent de 73%, versiunea echipată cu tehnologia Self-Driving.

Dimensiunile lui B10 sunt de 4,51 metri lungime, 1,88 metri lățime și 1,65 metri înălțime, cu un ampatament de 2,73 metri, tipic pentru segmentul compact al SUV-urilor, cu un design tipic pentru marcă.

Modelul a fost prezentat în premieră în Europa în toamna trecută, la Paris în cadrul Mondial de l’Auto, urmând ca lansarea lui pe piața europeană să aibă loc în acest ana, cu un preț care ar trebui să coboare sub 30.000 de euro.

Printre gadget-urile cu care este echipată mașina se numără ecranul de 14,6 inci care însoțește ecranul instrumentarului de bord, de 8,8 inci, două suporturi de încărcare wireless pentru telefoane și o trapă de mari dimensiuni. Sistemul de comandă și multimedia folosește un chip Qualcomm Snapdragon 8295 și asistent vocal conectat la cloud.

GRAFICE Vânzările de mașini electrice au reînceput să crească în Europa. Clienții oscilează între electricele BMW și Geely, hibridele Toyota și Renault și dieselurile Mercedes CITEȘTE ȘI GRAFICE Vânzările de mașini electrice au reînceput să crească în Europa. Clienții oscilează între electricele BMW și Geely, hibridele Toyota și Renault și dieselurile Mercedes

Unitatea de propulsie este bazată pe două versiuni de baterie, de 56,2 kWh LFP, cu 510 km autonomie, sau 67,1 kWh, cu autonomie 600 km, și două opțiuni de motor, de 132 kW (177 CP) sau 160 kW (214 CP). Arhitectura electrică este una pe 800 volți, care permite încărcarea rapidă până la 80% în 20 de minute.

Sistemul de Lidar de pe B10 este furnizat de producătorul Hesai și asigură o acoperire de înaltă rezoluție a mediului înconjurător, în completarea camerelor video și a senzorilor radar de pe mașină. Avantajele Lidar sunt pus în evidență în special în condiții de vizibilitate redusă, pe vreme rea sau noaptea.

Stellantis, care este acționar al Leapmotor, cu un pachet de 21%, și este deținător al drepturilor de distribuție pentru mașinile mărcii pe piețele internaționale, vrea să asambleze acest model în Spania, în uzina pe care o deține în Zargoza și unde și-a planificat să producă și alte modele electrice ale grupului. În zona industrială apropiată, Stellantis a adus deja CATL, care va avea propria uzină de baterii, printr-o investiție de circa 4 miliarde euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
leapmotor b10
stellantis
masini electrice