Renault deschide comenzile pentru versiunea 4x4 a SUV-ului Rafale, cu propulsie PHEV

Renault deschide comenzile pentru versiunea 4x4 a SUV-ului Rafale, cu propulsie PHEV
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 3 sep 2024

Cel mai sportiv SUV din gama Renault, botezat Rafale după numele unui celebru avion francez de vânătoare, primește din această lună o versiune cu o putere mai mare cu 50% față de cea de la lansare, în aceeași arhitectură hibridă a motorizării.

Renault Rafale E-Tech poate fi comandat începând de acum înainte și cu tracțiune integrală, cu versiunea echipată cu cel mai puternic motor, de 300 CP. Constructorul francez a anunțat prețurile pentru piața franceză, urmând ca în România să fie anunțate în perioada următoare.

Urmărește-ne și pe Google News
VIDEO Toate grinzile sus peste Autostrada A3 CITEȘTE ȘI VIDEO Toate grinzile sus peste Autostrada A3
Evenimente

24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a. Parteneri: ACUE, ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: ACUE, Raiffeisen Bank
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris Romania

Rafale E-Tech 300 CP este echipată cu un motor hibrid cu încărcare la priză, care se bazează pe o baterie de 22 kWh/400 V și un motor termic cu benzină de 1.2 litri turbo. „Tot ce este mai bun din ambele lumi, termic și electric”, spune Renault despre noul model, care poate parcurge exclusiv electric până la 105 km și coboară consumul până la 0,5 litri/100 km, evident în regimul de rulare WLTP, care presupune încărcarea bateriei de tracțiune la priză, la plecarea de pe loc.

Cutia multimodală cu craboți este cea care controlează modurile de rulare și momentele în care este recuperată energia. Motorul termic, de 150 CP, acționează puntea față, împreună cu motorul electric secundar, iar motorul electric principal, de 136 CP, acționează exclusiv pe puntea spate.

Vor fi oferite două versiuni de echipare, Esprit Alpine, cu un preț de pornire de 54.500 euro, și Atelier Alpine, cu 59.000 de euro. Printre tehnologiile prezente standard sau opțional se numără direcția 4Control Advanced, care acționează pe toate cele patru roțile, crescând stabilitatea în viraje și manevrabilitatea. De asemenea, jantele de aliaj de 20 inchi, sistemul multimedia Open R, cu două ecrane de 12+12 inchi se regăsesc pe lista de dotări ale acestei versiuni de motorizare.

EXCLUSIV Dacia a atins un nou record de vânzări pe piața din Europa. Poate depăși un prag istoric la nivel global pentru prima dată, după toate crizele din ultimii 5 ani CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Dacia a atins un nou record de vânzări pe piața din Europa. Poate depăși un prag istoric la nivel global pentru prima dată, după toate crizele din ultimii 5 ani

Echiparea mai accesibilă, cu care SUV-ul Coupe a fost lansat, E-TEch de 200 CP, cu tracțiune doar pe puntea față, poate fi comandată în continuare, pe piața din România fiind disponibilă la 39.900 euro. Aceasta are aceeași motorizare termică de 1.2 litri turbo și un motor electric secundar, cu ajutorul căruia puterea ajunge la 200 CP, cuplul maxim la 205 Nm, iar consumul mediu la 4,7 litri/100 km.

Rafale nu este altceva decât o caroserie coupe derivată din modelul Espace, fiind de asemenea înrudită cu SUV-ul compact Austral. Rafale are are o lungime de 4,71 metri și un ampatament de 2,74 metri, fiind mai scurt cu numai un centimetru față de Espace.

viewscnt
Afla mai multe despre
renault rafale
renault austral
renault suv coupe