FOTO SUV-ul Leapmotor C10, lansat în România cu prețuri mult mai mari decât în Franța și Italia

FOTO SUV-ul Leapmotor C10, lansat în România cu prețuri mult mai mari decât în Franța și Italia
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris astăzi, 01:54

Importatorul Leapmotor în România, parte a grupului Autoitalia, a lansat al doilea model al mărcii chineze pe piața locală, dar prețurile au surprins, din cauza majorării lor cu câteva mii de euro, față de nivelurile din Europa de Vest.

Bazându-se probabil pe cei 5.000 de euro din Programul Rabla, Autogreen Motor, compania care importă și distribuie pe piața din România, din această toamnă, marca Leapmotor, a anunțat prețurile noului SUV C10, care completează astfel oferta de debut a chinezilor, în Europa. Autogreen Motor este parte din Autoitalia, unul dintre cei doi importatori Stellantis în România, care distribuie pe piața locală mărcile italiene Fiat, Alfa Romeo, precum și Jeep.

Urmărește-ne și pe Google News
VIDEO&FOTO Constructorul turc a început trasarea marcajelor pe Autostrada Ford. Toarnă asfalt și noaptea cu aproape 400 muncitori CITEȘTE ȘI VIDEO&FOTO Constructorul turc a început trasarea marcajelor pe Autostrada Ford. Toarnă asfalt și noaptea cu aproape 400 muncitori
Evenimente
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum
15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania

Prețul de intrare în gamă pentru C10 este de 39.805 euro, fiind mai mare cu peste 5.000 de euro decât prețul anunțat pentru Italia și Franța, unde mașina se vinde începând din acest moment, cu 34.600 euro. O versiune mai bine echipată a lui C10 va putea fi comandată cu 41.705 euro, un preț destul de greu de digerat de către clienții românie, care au la dispoziție, chiar de la Stellantis, un SUV electric cum este, de exemplu, Peugeot e-3008, la prețuri similare, care este cu doar câțiva centimetri mai scurt.

Leapmotor C10 este un SUV de clasă medie, cu o lungime de 4,74 metri, 1,9 metri lățime și 1,68 metri înălțime, cu un ampatament de 2,85 metri. Este oferit cu un motor de 160 kW (218 CP) și o baterie cu o capacitate medie, respectiv 69,9 kWh, care asigură o autonomie de 420 km. Chargerul de bord permite încărcarea cu 6,6 kW la stații de mică putere și cu 48 kW la stații DC, cu un timp de încărcare de 3,5 ore (de la 30 la 80%) sau 36 de minute la stații de curent continuu. Modelul C10 a fost dezvoltat de compania chineză special pentru piețele internaționale, cu respectarea standardelor de siguranță pentru aceste piețe.

ULTIMA ORĂ Piața auto din România scade alarmant CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Piața auto din România scade alarmant

Interiorul noului model are în centru două display-uri de 10,25 și, respectiv, 14,6 inchi, destinate instrumentarului de bord și controlului multimedia și infotainment. Tehnologiile de siguranță asigură, după cum susține compania producătoare, rezultate maxime la testele de impact. Mașina va fi disponibilă în doar două versiuni de echipare. 

Leapmotor International este un joint-venture realizat de Stellantis, care deține 51%, și Leapmotor, compania chineză care produce SUV-ul C10 și modelul de oraș T03, lansate acum și pe piața românească de automobile. Leapmotor International deține drepturile de import și distribuție pe piețele internaționale ale modelelor mărcii Leapmotor, în care Stellantis a investit 1,5 miliarde de euro, în schimbul unui pachet de 20% din acțiunile companiei chineze.

FOTO SUV-ul Leapmotor C10, lansat în România cu prețuri mult mai mari decât în Franța și Italia

FOTO SUV-ul Leapmotor C10, lansat în România cu prețuri mult mai mari decât în Franța și Italia
viewscnt
Afla mai multe despre
leapmotor c10
suv c10 china