Un furnizor de servicii de call-center va deschide un centru la Iași și va angaja 100 de persoane

Un furnizor de servicii de call-center va deschide un centru la Iași și va angaja 100 de persoane

Daniel Mereuță, director general Optima Solutions&Services

Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 26 ian 2016

Furnizorul de servicii de call-center Optima Solutions&Services va deschide în luna februarie un centru la Iași, care va fi deservit de 100 de angajați până la finele anului și va presupune investiții de peste 200.000 de euro, a anunțat compania.

“Deschiderea centrului din Iași este un proiect important pe care îl pregătim de mai mult timp, pe fondul unui ritm de creștere al companiei de 30% anual. Ne dorim să ne consolidăm creșterea prin această extindere locală susținută de o investiție de peste 200.000 de euro în acest an. Am demarat deja procesul de recrutare atât pentru echipa de management, dar și pentru celelalte poziții de specialiști. Pentru Optima, crearea a 100 de locuri de muncă în Iași înseamnă un pas mare, dar și o oportunitate binevenită inclusiv pentru tinerii studenți sau absolvenți din cel mai important oraș al Moldovei”, a declarat directorul general al Optima Solutions&Services, Daniel Mereuță, într-un comunicat remis marți Profit.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

Optima Solutions&Services are parteneriate cu companii multinaționale din domeniul telecomunicațiilor, serviciilor financiare sau utilităților.

Compania și-a început activitatea în 2010 și are sediul în București.

Optima face parte din grupul Next Capital, cu activități în factoring, cumpărare și recuperare de creanțe.

Grupul Next Capital este deținut de acționari români, o participare minoră revenind fondului de investiții britanic North Bridge Capital Partners.

În 2014, Optima Solutions&Services a raportat afaceri de 7,2 milioane de lei, de la 5,6 milioane de lei în urmă cu an.

viewscnt
Afla mai multe despre
optima
iasi
investitie
centru