E-Distribuție Banat a reluat alimentarea cu electricitate a peste 99% din clienții pentru care furnizarea a fost afectată de furtună

E-Distribuție Banat a reluat alimentarea cu electricitate a peste 99% din clienții pentru care furnizarea a fost afectată de furtună
Profit.ro
Profit.ro
scris 21 sep 2017

Alimentarea cu electricitate a fost reluată, la ora 11.00, pentru un număr de peste 222.000 de clienți afectați de furtuna din vestul țării, ca urmare a eforturilor echipelor  E-Distribuție Banat și ale contractorilor, inclusiv în cursul nopții, la această oră fiind pe teren 124 de echipe.

Din totalul echipelor, 94 sunt ale E-Distribuție și 30 ale firmelor contractoare, iar intervențiile vor continua inclusiv pentru remedierea deranjamentelor individuale din rețelele de joasă tensiune. Acestea au ca prioritate intervenția la avariile înregistrate pe liniile de înaltă și medie tensiune, care alimentează un număr mare de clienți, cu accent pe remedierea stâlpilor de beton rupți și a celor de metal îndoiți, în special în județul  Timiș, dar și în Hunedoara și Arad.

Urmărește-ne și pe Google News

În județul Caraș Severin, funcționarea rețelelor de medie tensiune a revenit la normal.

Enel reamintește că 26 de echipe de intervenție ale E-Distribuție Muntenia și E-Distribuție Dobrogea au fost trimise pentru a sprijini eforturile de reluare a alimentării cu electricitate în zonele afectate de furtună, aflate în aria de activitate a E-Distribuție Banat. Operatorul de distribuție lucrează în continuare conform procedurilor situației de urgență, nivel 2 și coopează cu autoritățile care au atribuții în situații de urgență și care au sprijinit intervenția echipelor E-Distributie Banat, de exemplu prin deblocarea drumurilor.

Este de menționat că în regiune s-au produs condiții meteo excepționale, extreme, a căror violență a afectat funcționarea rețelelor de electricitate, ca urmare a vântului puternic care a atins peste 100 km/h.

viewscnt
Afla mai multe despre
enel
furtuna
electricitate