Radiocom, cel mai mare jucător local în broadcasting, în prima jumătate a anului: afaceri și profit net în declin

Radiocom, cel mai mare jucător local în broadcasting, în prima jumătate a anului: afaceri și profit net în declin
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 21 aug 2019

Societatea Națională de Radiocomunicații (SNR), cel mai mare jucător local în domeniul broadcasting-ului (difuzare și transport programe radio și TV), a înregistrat în primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 128,4 milioane de lei, în scădere cu 4,6% față de iunie 2018. Profitul net al operatorului a coborât cu 22,2%, la 6,42 milioane de lei, se arată într-un document al operatorului analizat de Profit.ro.

Și veniturile totale au scăzut cu 5,5%, la 131,28 milioane de lei, sub dinamica cheltuielilor, care au coborât 4%, la 122,3 milioane de lei.

Urmărește-ne și pe Google News

Numărul mediu al salariaților a scăzut cu 24, la 1.296.

ULTIMA ORĂ ANCOM introduce un tarif reglementat mai mic, pentru reducerea costului la apelurile mobile CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ ANCOM introduce un tarif reglementat mai mic, pentru reducerea costului la apelurile mobile

În 2018, SNR a obținut un profit net marginal, de 337.681 lei, de la 25,64 milioane de lei în 2017, primul an cu rezultat pozitiv, după ce în intervalul 2008 - 2016 a raportat pierdere în fiecare an, care, însumate, se apropie de 155 de milioane de lei.

La finele anului trecut, datoriile totale ale companiei însumau 197,1 milioane de lei, iar creanțele atingeau 65 milioane de lei, din care 40,8 milioane de lei în contul Societății Române de Televiziune, pentru prestații din perioada august - decembrie 2017.

SNR este cel mai mare jucător local în domeniul broadcasting-ului (difuzare și transport programe radio și TV). De asemenea, sub brandul Radiocom, SNR este furnizor de rețele și servicii de comunicații, transfer de date și Internet.

viewscnt
Afla mai multe despre
snr
radiocom
afaceri
profit net