FOTO 97% grad de satisfacție în fashion-ul bărbătesc – cine a reușit?

FOTO 97% grad de satisfacție în fashion-ul bărbătesc – cine a reușit?
scris 27 iul 2020

În timp ce în industria fashion media gradului de satisfație se învârte în jurul valorii de 85%, SARTO bespoke, unul dintre puținele ateliere autentice de croitorie pentru bărbați reușește să atingă un spectaculos 97%, în urma unui audit intern. Cum a reușit un brand românesc să obțină această performanță?

La baza strategiei se află trei piloni: Clientul, Brandul, și Industria.

Urmărește-ne și pe Google News

CLIENTUL

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Poziționarea brandului SARTO bespoke în topul atelierelor de croitorie pentru bărbați se datorează în mare parte unui model de business ce plasează clienții în centrul activității, dezvoltând pentru ei servicii personalizate.

FOTO 97% grad de satisfacție în fashion-ul bărbătesc – cine a reușit?

Consilierii SARTO sunt alături de client pe tot parcursul procesului realizării ținutelor, astfel încât experiența să fie personalizată până în cel mai mic detaliu. Acest lucru face diferența între majoritatea ofertelor disponibile pe piață și perfecțiunea cu care SARTO și-a obișnuit clienții.

Un aspect notabil în interacțiunea cu clientul este faptul ca aceasta nu se termină în momentul achiziției produsului. SARTO oferă servicii complementare de întretinere a hainelor, pentru a le asigura un aspect impecabil și o durată lungă de viață. Spre exemplu, serviciul de refrișare a costumelor este unul esențial, deoarece vestele și sacourile necesită o călcare profesională, realizată de către un croitor. În plus, clienții beneficiază si de retuș gratuit un an după achiziție, costumul bespoke putând fi ajustat în cazul fluctuațiilor de greutate.

FOTO 97% grad de satisfacție în fashion-ul bărbătesc – cine a reușit?

Deoarece majoritatea clienților au un program foarte încărcat, iar timpul este o resursă prețioasă, SARTO le vine în întâmpinare cu serviciul SARTO On Call, prin intermediul căruia clienții se pot întâlni cu consilierii la birou, acasă, sau în alt loc ce le este convenabil. Acolo, un consilier le prezintă oferta, le arată selecția de țesături și le ia măsurile.

Consilierii au grijă să informeze corect clienții cu privire la caracteristicile produsului, întrucât anumite tipare și materiale se potrivesc unor tipuri de anatomie specifice, iar unei persoane al cărei corp nu se impaca deloc cu tiparele standard i se recomandă să opteze pentru un costum bespoke. Atunci când un client are o observatie cu privire la costumul său, acesta va beneficia de ajustările necesare, astfel încât rezultatul final să fie cel dorit.

FOTO 97% grad de satisfacție în fashion-ul bărbătesc – cine a reușit?

Fiindcă detaliile fac diferența între un serviciu premium și un atelier de croitorie obișnuit, consilierii pun accent pe toate aspectele care sunt importante pentru client: de la culoarea și materialul preferat, până la detalii cu semnificație personală, cum este ziua sa de naștere. Astfel, pe lângă produsele și serviciile achiziționate, clientul primește și un beneficiu deosebit: valoarea adăugata de a face parte dintr-o comunitate a eleganței si statutul special ce vine cu aceasta.

FOTO 97% grad de satisfacție în fashion-ul bărbătesc – cine a reușit?

Pe langă tot ce ține de client, compania își concentrează eforturile și atenția pe alte 2 componente esențiale în acest business: Brandul și Industria.

viewscnt
Afla mai multe despre
sarto bespoke
costume barbatesti
brand