Frații Dragoș și Adrian Pavăl, proprietarii Dedeman, care au semnat recent acordul pentru achiziția clădirilor de birouri AFI Cotroceni 1, 2, 3, 4 & 5, confirmând astfel informațiile Profit.ro, au avut anul trecut, prin compania de bricolaj, un profit net de peste 713 milioane lei (circa 157 milioane euro), de la 563 milioane lei în 2015.
Afacerile au urcat de asemenea, de la 4,3 miliarde lei la 5,2 miliarde lei, compania suplimentându-și și schema de personal la 8.421 de angajați, de la 7.656 persoane.
CITEȘTE ȘI FOTO Primul restaurant din București amplasat la o înălțime mai mare de 130 metri a fost deschis astăzi. Cât costă o masă acolo
Frații Pavăl sunt primii antreprenori ai României care au trecut pragul de un miliard de euro cifră de afaceri.
Antreprenorii au declarat recent într-un interviu pentru Profit.ro, acordat chiar în incinta AFI Cotroceni, că pun bazele a două fonduri de investiții, unul pentru investiții imobiliare și un fond de capital de risc pentru investiții în startup-uri românești.
”Am decis să investim în zona de imobiliare nu pentru că e o modă și pentru că în România fiecare, cum are niște bani, cumpără clădiri de birouri. O gândim ca pe un suport pentru indiferent ce perioadă va veni, cândva, în care cererea din domeniul nostru de activitate ar putea intra pe un trend descrescător. Și s-ar putea să ai nevoie de niște resurse, pe care evident nu le vei putea lua de la bănci într-o astfel de period”, a declarat Dragoș Pavăl în Interviurile Andreei Roșca.
”Și dacă găsim un mix de chiriași din altă industrie, adică IT, de exemplu, înseamnă că investiția este într-o zonă complementară cu ceea ce facem noi. Și asta e bine. Este un business separat, dar care face parte din grupul nostru. Este ca și cum ai cere ajutor fratelui tău… O companie are multe fundații. Asta va fi o fundație din cele necesare, care să sprijine compania. În plus, cu tot ceea ce administrăm azi ca terenuri și magazine, imaginează-ți câtă experiență avem”, a mai spus Dragoș Pavăl.
Dedeman este prezent pe piață din anul 1992 și are, în prezent, o rețea de 45 de magazine, cu o suprafață de peste 500.000 de metri pătrați, peste un milion de metri de terenuri și, în 2017, va avea 10.000 de angajați.