Prețurie mai mari și cererea puternică susține câștigurile Colgate-Palmolive.
Colgate-Palmolive și-a majorat estimările privind vânzările organice și profitul anual, pentru a treia oară în acest an, pariând pe creșterea prețurilor și pe cererea constantă pentru produsele sale de autoîngrijire și de nutriție pentru animale de companie, transmite Reuters, preluată de News.ro. Companiile globale de bunuri de larg consum au crescut prețurile produselor în ultimul an pentru a contracara costurile în spirală legate de materiile prime, forța de muncă și lanțul de aprovizionare.
Creșterile de prețuri au ajutat Colgate-Palmolive să-și sporească marjele de profit brut cu 1,3 de puncte procentuale, până la 58,5%, în timpul trimestrului încheiat pe 30 septembrie. Compania a declarat că a crescut prețurile cu 9,5% în trimestrul raportat, în timp ce o scădere de doar 0,5% a volumelor organice a semnalat că prețurile mai mari nu au afectat în mod substanțial cererea. ”Performanța noastră de volum s-a îmbunătățit secvențial din al doilea trimestru, în ciuda prețurilor puternice în continuare”, a spus conducerea în observațiile pregătite.
CITEȘTE ȘI DECIZIE Guvernul a majorat unele redevențe miniere, inclusiv pe ape minerale, dar doar pentru licențele noi. Vrea și indexare anuală cu inflațiaCompania concurentă Kimberly-Clark și-a ridicat marți prognoza de profit anual pentru a treia oară, în timp ce și-a mărit limita intferioară a perspectivei de vânzări organice, pe fondul prețurilor mai mari ale produselor. Colgate-Palmolive se așteaptă acum să crească vânzările organice anuale între 7% și 8%, comparativ cu previziunile anterioare de creștere de 5% până la 7%. Se așteaptă ca creșterea câștigului pe acțiune ajustat pe întregul an să fie un nivel ridicat de o singură cifră, în comparație cu un nivel mediu de o singură cifră, pe care a estimat-o mai devreme.
Vânzările organice ale mărcii Hill's Pet Nutrition, care au contribuit cu aproximativ 22% la vânzările companiei în trimestrul respectiv, au crescut cu 15%, determinate de cererea din SUA și Europa. Vânzările trimestriale totale ale companiei au crescut cu 10,3%, până la 4,92 miliarde dolari, comparativ cu estimarea medie a analiștilor de 4,81 miliarde dolari, potrivit datelor LSEG. Excluzând elementele excepționale, profitul pe acțiune a fost de 86 de cenți, comparativ cu așteptările de 80 de cenți.