O delegație a Autorității Române Feroviare a plecat în Polonia și Germania pentru achiziția a 37 de trenuri noi.
Barometrul IFO, un indicator urmărit îndeaproape de mediul de afaceri, s-a situat la 84,7 puncte în decembrie, în scădere cu 0,9 puncte pe parcursul unei luni, potrivit boursorama.com.
Piața de media din România va încheia anul 2024 pe un trend de creștere stabil, în ciuda provocărilor economice și geopolitice, depășind prognozele anterioare
În 2024, piața muncii a fost marcată de o reducere a ofertei de locuri de muncă comparativ cu 2023 și 2022, reflectând provocările economice globale și tendința companiilor de a optimiza costurile, după ani de expansiune și recrutări masive în toate domeniile.
Din ce în ce mai mulți oameni din Europa lucrează în afara țării lor de origine, conform OIM, cifra fiind în prezent de 23,3%. Majoritatea își găsesc locuri de muncă în industria serviciilor.
Comerțul electronic din România continuă să se dezvolte accelerat, consolidându-și rolul esențial în economie și în viața de zi cu zi a consumatorilor. Potrivit datelor publicate de Institutul Național de Statistică (INS), 72,9% dintre utilizatorii de internet din România au realizat achiziții online în 2024, confirmând apetitul crescut al românilor pentru cumpărături digitale.
Deficitul mare de angajați forțează companiile din România să apeleze tot mai mult la noi variante de a găsi muncitori. Pe lângă aducerea de lucrători străini din Asia, firmele merg acum și spre penitenciare, arată o analiză termene.ro.
Comenzile noi din industria prelucrătoare pe total (piața internă și piața externă) au crescut, în termeni nominali, cu 2,3%, în primele zece luni, față de perioada similară a anului trecut, arată datele Institutului Național de Statistică (INS).
ASEE Solutions în fața Orange și Vodafone . Detalii pe PROFIT INSIDER, un instrument de business pe bază de abonament prin intermediul căruia sunt furnizate informații exclusive privind modificările fiscale și legislative pregătite de autorități înainte de a fi lansate în dezbatere publică, tranzacții realizate de jucători importanți, decizii de business, rezultate financiare anunțate în premieră, analize de piață exclusive.
Anul 2024 a adus o schimbare semnificativă în comportamentul de consum al românilor: preferința pentru produse mai scumpe și de calitate superioară. Această tendință reflectă o maturizare a pieței și adaptarea consumatorilor la un context economic complex, în care inflația și creșterile salariale au influențat alegerile de cumpărare.