Autostrăzile A1, A2 și A3 și DN1 vor fi monitorizate cu un sistem complex de camere de supraveghere, senzori și stații meteo. Autoritățile îi vor depista cu ușurință pe cei care circulă cu viteză, nu au rovinietă sau au gabaritul depășit

Autostrăzile A1, A2 și A3 și DN1 vor fi monitorizate cu un sistem complex de camere de supraveghere, senzori și stații meteo. Autoritățile îi vor depista cu ușurință pe cei care circulă cu viteză, nu au rovinietă sau au gabaritul depășit
scris 4 mai 2023

Elektra Invest și asocierile formate din Asseco SEE (lider), ASGO Telecom, Urban Scope și BS Telecom Solutions, respectiv Intetra Electrpnik Sanayi ve Ticaret AS (lider) și Tetra HGS Elektronik Sistemeri au depus oferte la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) pentru instalarea de echipamente de monitorizare a autostrăzilor A1, A2 și A3 și DN1, relevă datele analizate de Profit.ro.

Estimat la 112,7 milioane de lei, fără TVA, proiectul presupune instalarea de aparate de detecție, camere de supraveghere, senzori și stații meteo.

Urmărește-ne și pe Google News

Viitorul sistem de monitorizare va permite culegerea unor date generale despre trafic, detectarea șoferilor care încalcă regulile de circulație, dar și avertizarea conducătorilor auto asupra unor pericole.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Durata contractului a fost stabilită la 84 de luni și cuprinde o perioadă de 6 luni pentru proiectare, 18 luni pentru execuție și 60 luni pentru garanție a lucrărilor.

Pe Autostrada 3, spre exemplu, în numai 60 de kilometri, vor fi instalate 20 de aparate care pot determina numărul mașinilor, viteza cu care rulează și distanța dintre ele.

SRI vrea să dezvolte o platformă de analiză avansată de securitate cibernetică. Bugetul depășește 11 milioane de euro, banii vin de la UE CITEȘTE ȘI SRI vrea să dezvolte o platformă de analiză avansată de securitate cibernetică. Bugetul depășește 11 milioane de euro, banii vin de la UE

29 de camere de detecție a incidentelor vor semnala vehiculele oprite, mersul pe contrasens, apariția vreunui pieton pe carosabil, pierderea încărcăturii, fumul, focul sau ceața. Acestora li se adaugă patru stații meteo și 17 camere de supraveghere.

Camerele pot fi fixe sau mobile, iar unele vor identifica numerele de înmatriculare ale mașinilor.

Autoritățile îi vor depista cu ușurință pe cei care circulă cu viteză, nu au rovinietă sau au gabaritul depășit.

Informațiile culese de sistemele de monitorizare vor fi transpuse pe panouri cu mesaje variabile, astfel încât șoferii să știe ce-i așteaptă pe șosea.

Caietul de sarcini al licitației este disponibil AICI.

viewscnt
Afla mai multe despre
cnair
sistem
monitorizare
detecție
senzori