La inițiativa lui Bogdan Militaru în postura de Curator și organizată de Agenția „ Grupa Mare”, între 15 – 22 octombrie 2019 va avea loc în premieră în România expoziția de fotografie „Waiting: A Decade of Life in the Grand Prix Pit Lane” ce poartă semnătura foto jurnalistului american Richard Kelley, cel care va vizita România cu această ocazie.
Cei care vor trece pragul expoziției găzduită de Qreator by Iqos vor avea privilegiul de a retrăi prin intermediul imaginilor neconvenționale Epoca de Aur a Formulei 1, transpuse într-un stil cinematic.
Tânărul Richard Kelley, la doar 19 ani atunci când începe călătoria fotografică, alături de obiectivul său inspirat au fost prezenți etapă de etapă timp de 12 ani, într-o manieră consacrată ulterior drept „a fly on the wall”, dar împrumutată de la unul dintre mentorii săi, Henri Cartier-Bresson.
Pleiada de aur a piloților care au făcut istorie la volanul monoposturilor de Formula 1 se va înfățișa dintr-o perspectivă aparte. Vor putea fi revăzuți Niki Lauda, Alain Prost, Nigel Mansell, James Hunt sau Jackie Stewart, surpinși în momente de încrâncenare sau de triumf, de așteptare sau de pregătire pentru cursă.
O primă expoziție cu lucrările autorului a fost în 2013 în Hong Kong, coroborată cu aniversarea de 50 de ani de McLaren.
Acum, momentul va fi cu atât mai valoros cu cât autorul își va prezenta în premieră și lucrarea scrisă și ilustrată “Waiting”, publicată în 2018, nominalizată de “The Telegraph” UK pe lista scurtă pentru “Best Illustrated Sport Book” și prefațată de Jarno Trulli.
Aflat pentru prima oară în postura de Curator, Bogdan Militaru nu este la primul eveniment din registrul pasionaților auto. Aduce cu sine cei peste 23 de ani de experiență în industria auto pentru Seat, Audi, Ferrari și Aston Martin, dar și pasiunea pentru competiție nu o dată încercată ca pilot, co-pilot și manager de echipă în Campionatul Național de Raliuri.
Cei mici și mari din Agenția “Grupa Mare” dau naștere ideilor inovative în marketing digital și comunicare. Proiectele lor de strategie de promovare “custom made” se îndreaptă către domeniile farma, industrie sau chiar în zona artistică, pentru că fiecare client are ceva de spus în domeniul său.