Waikiki deschide săptămâna viitoare magazinul din Colosseum Retail Park, operațiune anunțată din vară, dar nefinalizată. Colosseum ajunge la ocupare 100%

Waikiki deschide săptămâna viitoare magazinul din Colosseum Retail Park, operațiune anunțată din vară, dar nefinalizată. Colosseum ajunge la ocupare 100%
scris 7 dec 2017

Retailerul turc de îmbrăcăminte LC Waikiki deschide săptămâna viitoare magazinul din Colosseum Retail Park, dezvoltat în Bucureștide compania Nova Imobiliare, operațiune anunțată din vară, dar nefinalizată până astăzi. Prin acest contract, în baza căruia retailerul va ocupa 1.300 de metri pătrați, Colosseum ajunge la un grad de ocupare de 100%.

În afară de LC Waikiki, parcul de retail, administrat de compania de consultanță imobiliară  JLL din 2011, a mai atras Sport Vision (900 metri pătrați) și Pepco (450 metri pătrați).

Colosseum Retail Park a fost deschis în 2011 și are 38.500 metri pătrați de spații de retail.

Urmărește-ne și pe Google News
Rețeaua de magazine Z, care vinde haine pentru copii cu semnătura \ CITEȘTE ȘI Rețeaua de magazine Z, care vinde haine pentru copii cu semnătura "by Andreea Esca", își restrânge drastic activitatea după 13 ani

Situat în zona de Nord-Vest a Bucureștiului, centrul comercial este accesibil atât din zona centrală a orașului, cât și de pe Centura de Nord. Principalii chiriași ai Colosseum sunt Carrefour, Altex și Jysk, și de asemenea magazine precum Helpnet, Nedelya, Ideal Optic, 5asec, Animax, Inmedio, Arsis, Orange, Iqbox, FanGSM, Otto Broker, Corabia Piticilor și Pizza Bonita sunt prezente în parcul de retail. Totodată, retailerul de bricolaj Leroy Merlin deține o unitate în Colosseum Retail Park.

În toamna acestui an, Waikiki a intrat în mall-ul Sun Plaza din București, cu un contract de închiriere semnat pe 10 ani, după ce recent și-a pregătit intrarea în centrul comercial Retail Park din Târgu Mureș.

LC Waikiki are peste 730 de magazine în 34 de țări. Retailerul a intrat în România în 2009, iar în prezent a ajuns la o rețea locală de 22 de magazine în București și alte orașe din țară.

Retailerul vede pe piața din România un potențial de 40 de magazine până în 2023.

Pe piața locală, Waikiki a avut anul trecut afaceri de 182,6 milioane lei și un profit net de 20,1 milioane lei. Înființat în Franța în 1985, brandul LCWaikiki a fost cumpărat în 1997 și și-a continuat dezvoltarea ca brand turcesc timp de 17 ani sub umbrela companiei LC Waikiki Mağazacılık.

La nivel global, veniturile  companiei depășesc 2,5 miliarde dolari.

viewscnt
Afla mai multe despre
colosseum retail park
lc waikiki