Omul de afaceri sucevean Vasile Armenean rămâne încă cel puțin 2 ani să administreze producătorul român de înghețată Betty Ice, afacere pe care a fondat-o în 1994 și care a fost preluată la începutul acestui an, cum a anunțat atunci Profit.ro, de gigantul anglo-olandez Unilever, al doilea mare jucător din industria alimentară.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Mandatul său de administrator al companiei a fost reînnnoit pentru 2 ani, începând cu 1 noiembrie.
Tranzacția Unilever-Betty Ice a fost finalizată luna trecută.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În octombrie, Consiliul Concurenței a anunțat că Unilever propune să retragă între 3.000 și 5.500 de vitrine frigorifice amplasate în spațiile partenerilor Unilever sau Betty Ice din segmentul comerțului tradițional, pentru a putea prelua Betty Ice, cel mai mare producător autohton de înghețată.
Măsura propusă urmează să fie menținută pentru sezoanele de înghețată 2019 și 2020.
Unilever estimează că retragerea numarului de vitrine frigorifice asumat față de Consiliul Concurenței va avea drept rezultat o reducere între 3-8% a cotei de piață combinate a Unilever si Betty Ice, pe segmentul înghețatei impuls (cornet și pe băț) comercializată prin canalul tradițional, reducând această cotă valorică de piață în jurul pragul de 40%, așa cum este aceasta calculată de către Consiliul Concurenței și raportată la nivelul anului 2017.
CITEȘTE ȘI CONFIRMARE După 1 an de pregătire, brandul Bookcity intră în BucureștiCu peste 800 de angajați Betty Ice a înregistrat anul trecut afaceri de 127,4 milioane lei (de la 126 milioane lei în 2016) și un profit net de 12,8 milioane lei (față de la 23,3 milioane de lei în anul precedent).
Unilever (producătorul săpunurilor Dove, al ceaiurilor Lipton și înghețatei Magnum) este prezent în peste 100 de țări, are circa 163.000 de angajați, iar pe piața românească activează din anul 1995.
Unilever South Central Europe coordonează din București operațiunile în șapte țări din zonă: România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia și Republica Moldova.
Compania este al doilea jucător pe piața mondială, după Nestle.