Vânzările Metro au crescut în urma crizei provocate de coronavirus

Vânzările Metro au crescut în urma crizei provocate de coronavirus
scris 19 mar 2020

Retailerul german Metro înregistrează o creștere a vânzărilor în urma panicii cumpărătorilor, care achiziționează paste, mâncăruri gata preparate și conserve, a afirmat directorul general Olaf Koch, într-un interviu acordat publicației germane de afaceri Wirschaftswoche, transmite Reuters.

"Veniturile noastre din Germania și din străinătate sunt peste nivelul de la începutul acestui an. Acesta s-ar putea aranja în funcție de cum progresează criza", a explicat șeful retailerului german. El a adăugat că există o panică în privința cumpărării de paste, mărfuri uscate, mâncăruri gata preparate și conserve, dar până acum nu există probleme în asigurarea furnizării, scrie Agerpres.

Urmărește-ne și pe Google News
Pe fondul coronavirus, românii se pregătesc să facă pâine în casă. Comenzile de drojdie pentru consum casnic de pe piața româneasă au înregistrat cifre record - 25 de milioane de pâini CITEȘTE ȘI Pe fondul coronavirus, românii se pregătesc să facă pâine în casă. Comenzile de drojdie pentru consum casnic de pe piața româneasă au înregistrat cifre record - 25 de milioane de pâini

Metro operează în 26 de țări, având 771 de magazine și 150.000 de angajați.

Divizia Metro Cash & Carry s-a lansat oficial în România în luna octombrie 1996, când a deschis primul magazin din București. Astăzi, rețeaua numără 32 de magazine în 24 de orașe. 

viewscnt
Afla mai multe despre
metro
coronavirus