Retailerul german Metro înregistrează o creștere a vânzărilor în urma panicii cumpărătorilor, care achiziționează paste, mâncăruri gata preparate și conserve, a afirmat directorul general Olaf Koch, într-un interviu acordat publicației germane de afaceri Wirschaftswoche, transmite Reuters.
"Veniturile noastre din Germania și din străinătate sunt peste nivelul de la începutul acestui an. Acesta s-ar putea aranja în funcție de cum progresează criza", a explicat șeful retailerului german. El a adăugat că există o panică în privința cumpărării de paste, mărfuri uscate, mâncăruri gata preparate și conserve, dar până acum nu există probleme în asigurarea furnizării, scrie Agerpres.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Metro operează în 26 de țări, având 771 de magazine și 150.000 de angajați.
Divizia Metro Cash & Carry s-a lansat oficial în România în luna octombrie 1996, când a deschis primul magazin din București. Astăzi, rețeaua numără 32 de magazine în 24 de orașe.