Retailerul românesc de îmbrăcăminte și încălțăminte PPT - Prețuri Pentru Tine vrea să intre pe mai multe piete externe cu un plan de extindere regională, fiind vizate țări ca Serbia, Bosnia, Muntenegru, Albania, Ucraina și Georgia.
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
PPT Prețuri Pentru Tine, afacere lansată în 2006, a ajuns la o cifră de afaceri de 50 de milioane de euro în acest an, în ușoară creștere față de 2016.
Planul de creștere se bazează pe extinderea regională în Europa Centrală și de Est, după ce și-a consolidat prezența pe piețele din România, Republica Moldova și Bulgaria, unde deține peste 180 de magazine.
În cursul ultimilor doi ani, compania a trecut de la modelul antreprenorial la cel corporatist, perioadă în care au fost inaugurate 15 magazine în România, patru magazine în Republica Moldova și 11 magazine în Bulgaria, numărul total de puncte de vânzare fiind în prezent de 140 în Romania și 30 în afara graniței.
Extinderea regională va fi reluată în cea de-a doua jumătate a anului viitor, prin aplicarea modelului de succes al vânzării produselor de îmbrăcăminte și încălțăminte la prețuri accesibile pentru majoritatea populației, și în Serbia, Bosnia, Muntenegru, Albania, Ucraina și Georgia.
„Compania este pregătită pentru intrarea pe piețele învecinate, unde am identificat o pătură de consumatori cu aceleași caracteristici ca în România. Avem peste 30 de furnizori strategici din străinătate și suntem în proces de dezvoltare a rețelei de furnizori locali și extindere a gamei sortimentare. Strategia de expansiune presupune abordarea ambelor segmente, atât magazinul de proximitate, cât și comerțul modern, în orașele medii și mari”, a declarat Andrada Verdeș, Group CEO.
Până la finalul anului, rețeaua PPT va avea 144 de magazine în România, 29 în Republica Moldova și 14 în Bulgaria. Pentru următorii trei ani, în geografiile existente deja sunt planificate minimum 25 de inaugurări de noi magazine anual, dintre care în România cel puțin jumatate.
Compania are circa 1.110 de angajați și peste 25 milioane de produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.