Plaforma românească de food delivery EuCeMananc anunță introducerea unei opțiuni care să limiteze interacțiunea dintre clienții care comandă online și curierii care livrează mâncarea, ca măsură de prevenire a răspândirii virusului COVID-19.
Utilizatorii pot alege astfel ca, în loc ca livratorul să le înmâneze direct comanda, să o lase la ușă sau într-un loc specific menționat de client în aplicația de utilizator, urmând ca acesta să o ridice imediat ce este anunțat telefonic de efectuarea livrării.
Compania recomandă tuturor clienților să utilizeze plata cu cardul, mai ales în această perioadă și să respecte măsurile de prevenție recomandate de autorități.
În acest moment, 30% dintre plățile online efectuate prin intermediul platformei reprezintă plăți cu cardul, iar reprezentanții companiei se așteaptă la o creștere cu 50% procente în următoarele săptămâni.
EuCeMananc oferă utilizatorilor din 19 orașe posibilitatea să comande online mâncare șapte zile pe săptămână, de la cele 700 de restaurante disponibile în aplicație și își propune să vină constant cu oferte noi pentru clienții săi și să ofere o diversitate cât mai mare a gamei de preparate.
EuCeMananc este singura platforma românească de food ordering care concurează cu marii jucători internaționali în încercarea de a oferi clienților cele mai bune servicii, într-o piață în continuă expansiune. În septembrie 2019, EuCeMananc a cooptat eMAG, care este pionier în ecommerce pe piața românească, în acționariatul companiei. În urma investiției, eMAG a preluat 54% din acțiuni, dar o parte din antreprenorii fondatori conduc în continuare compania.
EuCeMananc a fost fondată de un grup de antreprenori în urmă cu 7 ani.