Fashion House Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outleturi la nivel european, anunță că Tommy Hilfiger și Calvin Klein deschid magazine în Fashion House Outlet Centre Militari, pe o suprafață de aproximativ 350 de metri pătrați.
Spațiul total disponibil în Fashion House Outlet Centre Militari depășește 14.000 de metri pătrați, având aproximativ 60 de magazine, cu branduri internaționale și locale.
Grupul lucrează la deschiderea unui al doilea centru outlet în București - Fashion House Pallady, amplasat la ieșirea pe autostrada A2. Noul outlet va găzdui peste 60 de magazine, o zonă de joacă pentru copii și restaurante. Fashion House Pallady se va deschide în vara acestui an.
Fashion House Group (FHGR) este unul dintre cei mai mari jucători din sectorul de outleturi la nivel european, respectiv cel mai mare dezvoltator și operator de outleturi din ECE și Rusia, cu experiență dovedită în proiectarea, dezvoltarea, finanțarea, închirierea, operarea și administrarea centrelor de tip outlet.
Portofoliul de proiecte realizate de către FHGR include șase centre outlet Fashion House în Polonia, România și Rusia. Primul centru outlet Fashion House s-a deschis în 2004 în orașul polonez Sosnowiec, în apropiere de Katowice. În prezent, centrele outlet Fashion House pun la dispoziție în fiecare an peste 250 de mărci internaționale celor 10 milioane de clienți, în trei unități din România și Rusia, cu o suprafață totală de aproximativ 70.000 mp.
CITEȘTE ȘI Cum pot antreprenorii să își salveze firmele chiar de la falimentFashion House Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară.